Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Poczet Mebli Polskich”, czyli jak wykorzystać AI do przygotowania kampanii o… meblach

„Poczet Mebli Polskich”, czyli jak wykorzystać AI do przygotowania kampanii o… meblach
Centrum handlowe Aleja Bielany wystartowało z nową kampanią wspierającą sprzedaż w sektorze wnętrzarskim. Za ideę kreatywną kampanii „Poczet Mebli Polskich” odpowiada agencja MADOGZ. Do realizacji konceptu wykorzystano narzędzia AI takie jak Midjourney i Neural Filters.
O autorze
1 min czytania 2024-01-16

Celem kampanii jest zachęcenie do wizyty w centrum klientów mieszkających nie tylko w okolicy, ale także tych z całego regionu. Punktem wyjścia do stworzenia konceptu „Poczet Mebli Polskich” była obserwacja społecznej zmiany, która nastąpiła w ciągu kilku ostatnich lat. Od czasów pandemii spędzamy w domach dużo więcej czasu. Często pracujemy zdalnie, choćby częściowo, więc potrzeba rearanżacji wnętrza czy komfortowego umeblowania przestrzeni w zupełnie nowym mieszkaniu jest coraz bardziej powszechna i silna.


Do pracy nad konceptem kreatywnym wykorzystano technologię AI. Za pomocą precyzyjnych promptów, wygenerowano dziesiątki propozycji tła kreacji, które nawiązywały do malarstwa flamandzkiego i stylistyki barokowych wnętrz. Spośród nich graficy wybierali te najlepiej pasujące do wybranych wcześniej mebli.

– Zależało nam, żeby w atrakcyjny i niekonwencjonalny sposób pokazać potencjalnym klientom wartość wizyty w sklepach stacjonarnych naszego centrum. Koncept wpisał się w oczekiwania poprzez skojarzenie procesu urządzania własnego domu ze sztuką. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku na przedmiot trzeba spojrzeć osobiście, dotknąć go jeśli można, ocenić czy pasuje do naszych wnętrz – mówi Jagoda Olesiak, Customer Experience Manager w Alei Bielany.

– W czasach, kiedy proces zakupowy w coraz bardziej dynamicznym tempie przenosi się do online’u, przyciągnięcie klientów z całego regionu do stacjonarnej galerii handlowej to wyzwanie wymagające mocnego konceptu kreatywnego, który wywoła silną reakcję emocjonalną dającą bodziec do wyprawy do sklepu. Dom to miejsce odpoczynku i relaksu, każdy z nas chciałby tam się czuć dobrze i wygodnie, a więc… po królewsku – dodaje Tomasz Pastuszka, Creative Director w agencji MADOGZ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opracowanie: Agata Drynko

Źródło: mat. prasowe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się