Celem kampanii jest zachęcenie do wizyty w centrum klientów mieszkających nie tylko w okolicy, ale także tych z całego regionu. Punktem wyjścia do stworzenia konceptu „Poczet Mebli Polskich” była obserwacja społecznej zmiany, która nastąpiła w ciągu kilku ostatnich lat. Od czasów pandemii spędzamy w domach dużo więcej czasu. Często pracujemy zdalnie, choćby częściowo, więc potrzeba rearanżacji wnętrza czy komfortowego umeblowania przestrzeni w zupełnie nowym mieszkaniu jest coraz bardziej powszechna i silna.
Do pracy nad konceptem kreatywnym wykorzystano technologię AI. Za pomocą precyzyjnych promptów, wygenerowano dziesiątki propozycji tła kreacji, które nawiązywały do malarstwa flamandzkiego i stylistyki barokowych wnętrz. Spośród nich graficy wybierali te najlepiej pasujące do wybranych wcześniej mebli.
Zobacz również
– Zależało nam, żeby w atrakcyjny i niekonwencjonalny sposób pokazać potencjalnym klientom wartość wizyty w sklepach stacjonarnych naszego centrum. Koncept wpisał się w oczekiwania poprzez skojarzenie procesu urządzania własnego domu ze sztuką. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku na przedmiot trzeba spojrzeć osobiście, dotknąć go jeśli można, ocenić czy pasuje do naszych wnętrz – mówi Jagoda Olesiak, Customer Experience Manager w Alei Bielany.
– W czasach, kiedy proces zakupowy w coraz bardziej dynamicznym tempie przenosi się do online’u, przyciągnięcie klientów z całego regionu do stacjonarnej galerii handlowej to wyzwanie wymagające mocnego konceptu kreatywnego, który wywoła silną reakcję emocjonalną dającą bodziec do wyprawy do sklepu. Dom to miejsce odpoczynku i relaksu, każdy z nas chciałby tam się czuć dobrze i wygodnie, a więc… po królewsku – dodaje Tomasz Pastuszka, Creative Director w agencji MADOGZ.
Opracowanie: Agata Drynko
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Źródło: mat. prasowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing