Poczta Polska świętuje jubileusz 465–lecia. Kampanię przygotowała agencja Ancymony

Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Kampanię pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.
O autorze
1 min czytania 2023-10-04

Poczta Polska jest liderem na polskim rynku usług komunikacyjnych i kurierskich, obsługującym ponad 90% Polaków. To firma o wspaniałej kilkusetletniej historii, zawsze blisko ludzi i dla ludzi.

Poczta Polska w swojej najnowszej kampanii reklamowej odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka.

– Emocjonalna podróż w czasie, w którą zabieramy widzów, dzięki technologiom produkcyjnym, doskonale prezentuje nową jakość w komunikacji Poczty Polskiej. Skupiliśmy się na unowocześnieniu narracji o przeszłości i przyszłości, pokazując, jak wiele łączy Pocztę Polską i jej klientów. Nasza opowieść zarówno wzrusza, jak i wywołuje uśmiech, pokazując, że Poczta Polska zawsze jest blisko Polaków – mówi Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka w agencji Ancymony.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizacja spotu oparta została na technologii Virtual Production.

– Zdecydowaliśmy się na zaproponowanie realizacji w technologii Virtual Production. Elementy scenografii oraz tła wyświetlane na ścianach LED pozwoliły przenieść się w różne okresy historii Polski bez wychodzenia ze studia. Historyczne materiały dotyczące poszczególnych wydarzeń były dość ograniczone, dlatego skorzystaliśmy z technologii AI, aby poruszyć fotografie i uzyskać z nich obraz wideo. Staranna realizacja dźwięku jeszcze bardziej uwydatniła efekt. Poczynając od wyboru aktorów, przez drobiazgowo przygotowane, w porozumieniu z konsultantami historycznymi, kostiumy i rekwizyty, aż po elementy scenografii – całość produkcji została przygotowana tak, aby precyzyjnie odnieść się do potrzeb Klienta i zrealizować wyzwania kreatywne – komentuje Mariusz Kępka, head of production, Lemon Film.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W 30-sekundowym spocie pokazaliśmy kawał historii Poczty Polskiej. Myślę, że o pewnych faktach ukazanych w filmie część widzów mogła nie zdawać sobie sprawy. W tej krótkiej opowieści jest miejsce na wszystkie emocji i jestem przekonany, że każdy znajdzie w niej coś bliskiego swojemu sercu – dodaje Wojciech Papuziński, creative director w Ancymonach. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ancymony odpowiadają za koncepcję kreatywną, scenariusz, key visual, nadzór produkcyjny, przygotowanie kreacji do kampanii digital i DOOH. Za media odpowiada dom mediowy Sigma. Produkcją spotu zajął się Lemon Film. Kampania jest obecna w DOOH, digitalu, mediach społecznościowych, w kinach i telewizji.