– Nominacje dla Poczty Polskiej w aż dwóch kategoriach są dowodem na to, że firma zalicza się do grona dostawców usług dla e-commerce, którzy, jak twierdzą organizatorzy: mają wizję, rozwijają się i ustanawiają nowe standardy w branży – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.
Poczta innowacyjny projekt eCOMMERCE, który zyskał uznanie nominujących, wprowadziła w tym roku. Jest to parasolowa usługa, która łączy wysyłkę z usługami bankowymi, ubezpieczeniowymi i e-usługami. Takie połączenie wpisuje się w trend, który już jest obserwowany w Europie, czyli pełną integrację usług dla sektora e-commerce, zamiast tradycyjnego koncentrowania się operatorów pocztowych na transporcie i doręczaniu paczek, co miało miejsce w początkowych fazach rozwoju handlu w Internecie. Poczta całą ofertę pokazuje na dedykowanej stronie ecommerce.poczta-polska.pl.
Zobacz również
Druga nominacja przypadła dla Paczki korzyści. Ta nowoczesna usługa przedpłacona skierowana jest głównie do małego i średniego e-commerce, wyróżniają ją: atrakcyjna cena, możliwość zamówienia online, forma pakietowa, gotowe opakowania w różnych rozmiarach oraz realizacja usługi w dużej sieci placówek w Polsce. Przedsiębiorca, korzystający z tej usługi, z góry opłaca pulę planowanych paczek wybierając jeden z pakietów: 100, 200, 400 lub 600 przesyłek. Na początek można wybrać najniższy i najtańszy pakiet – 100 przesyłek i w miarę potrzeb przejść na wyższy.
Celem konkursu „Ekomersy 2014”,, jest prezentowanie firm, które – zgodnie z oczekiwaniem konsumentów – ciągle udoskonalają swoje produkty i usługi, dzięki czemu przyczyniają się do szybkiego i intensywnego rozwoju rynku e-commerce.
W plebiscycie którego rozstrzygniecie nastąpi w październiku podczas7. edycji Targów eHandlu, mogła wziąć udział każda firma świadcząca usługi dla sklepów internetowych. Prestiżowe wyróżnienia dla dostawców usług e-commerce przyznawane są w dziewięciu kategoriach, które odzwierciedlają panoramę rynku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wybór laureatów dokonywany jest w 3 krokach poprzez głosowanie Internautów, Absolwentów programu Profesjonalista w eHandlu oraz Ekspertów wchodzących w skład Jury. W obecnej edycji w skład rady jurorskiej wchodzą m.in.: Sylwia Czubkowska z Dziennika Gazety Prawnej, Anetta Wilczyńska z Gandalf.com.pl, Grzegorz Wójcik z e-Commerce Polska, Jakub Strzelczyk z Avon Cosmetics.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do 21 września trwa głosowanie Internautów na stronie.