Akcja promocyjna „Złap Talara”
18 października Poczta Polska uruchomiła specjalną stronę internetową: nft.poczta-polska.pl, gdzie prezentuje ofertę w zakresie cyfrowego kolekcjonerstwa. Pierwszych 1558 klientów, którzy zapiszą się do newslettera Poczty Polskiej, otrzyma Talara Filatelistycznego „August” z wizerunkiem Króla Zygmunta Augusta.
Koncept wydania pierwszego polskiego kryptoznaczka to efekt połączenia zamiłowania do filatelistyki i nowoczesnych technologii. Każdy z czterech rodzajów kryptoznaczka składa się z dwóch elementów: tradycyjnego znaczka pocztowego oraz części cyfrowej reprezentowanej przez unikalne tokeny NFT w sieci Polygon w standardzie ERC1155.
Zobacz również
Talar jest pierwszym produktem wirtualnej kolekcji Poczty Polskiej. Wyemitowany został 18 października 2022 r. ponieważ to właśnie tego dnia Poczta świętuje Dzień Łącznościowca. Talarów będzie jedynie 1558. I nie jest to liczba przypadkowa. Dokładnie w 1558 roku król Zygmunt August „ustanowił stałe połączenie pocztowe między Krakowem a Wenecją przez Wiedeń, za pomocą poczty, czyli koni rozstawnych”.
Jako firma łączymy funkcje tradycyjne z nowoczesnymi, cyfrowymi. Nawiązujemy w naszej akcji promocyjnej do króla Zygmunta Augusta, który założył pocztę w Polsce, a równocześnie przygotowaliśmy system polskiego krypoznaczka, który jest nie tylko połączeniem tradycyjnych znaczków pocztowych i technologii kryptograficznych, ale również kompletnym środowiskiem tworzącym cyfrową społeczność filatelistyczną w Polsce i na świecie. Zależy mi na wkroczeniu Poczty Polskiej w świat technologii w rożnych obszarach naszej działalności. Uważam, że filatelistyczna aktywność może być bardzo interesującym przyszłościowym rozwiązaniem – powiedział Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.
Na stronie nft.poczta-polska.pl będzie systematycznie przedstawiana oferta Poczty Polskiej w zakresie cyfrowego kolekcjonerstwa. Wersję fizyczną kryptoznaczków filatelistycznych będzie można zakupić w wybranych placówkach pocztowych oraz na stronie filatelistyka.poczta-polska.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Partnerami emisji są: Polska Agencja Kosmiczna oraz Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing