Klienci będą mogli przez 24 godziny na dobę kupować on-line znaczki i automatycznie otrzymać potwierdzenie nadania. Wkrótce pojawi się także bezpieczny elektroniczny list rejestrowany. – W przyszłym roku z kolei planujemy wprowadzić usługę listu skanowanego i archiwum cyfrowego – powiedział Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.
Poczta Polska skutecznie odpowiada na trendy rynkowe i coraz powszechniejszą cyfryzację. Zaprezentowana podczas konferencji platforma Envelo, to jedyna na świecie zintegrowana platforma cyfrowych usług pocztowych. Klienci mogą on -line już kupić znaczek przez Internet, wysyłać neokartki lub neolisty badź skorzystać z usługi Neorachunek do odbioru i zarządzania neofakturami.
Zobacz również
Wystąpienia w czasie konferencji skupiły się między innymi na wyzwaniach cyfryzacji i nowoczesności na uwolnionym rynku pocztowym, trendach rozwoju usług pocztowych w Europie i na świecie (cyfryzacja, mobilność, samoobsługowość), strategiach rozwoju operatorów pocztowych i kurierskich i świadczeniu usługi powszechnej.
Konferencja „Rynek usług pocztowych w Polsce” stanowi największe tego typu wydarzenie dla sektora usług pocztowych, kurierskich, kolporterskich oraz dystrybucyjnych w Polsce i aspiruje do miana największej konferencji pocztowej w Europie Środkowej. W tym roku Poczta Polska była platynowym partnerem tego wydarzenia.
X edycja konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce” odbyła się 17 września pod patronatem Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing