Tradycyjnie już w okresie przedświątecznym Heineken przygotował dla swoich fanów konkurs, w którym do wygrania jest codziennie 100 wyjątkowych zestawów piwa. Wystarczy wejść na stronę i napisać oryginalne życzenia. Autorzy najlepszych wygrywają dwa kartony piwa Heineken w świątecznym opakowaniu (15 x butelka 0,5 l). Jeden zestaw wraz z życzeniami, marka wysyła do wskazanej osoby, a drugi autorowi życzeń. Przecież nie ma nic lepszego niż wspólne świętowanie, a dzięki nagrodom od Heinekena problem nietrafionych prezentów rozwiązuje się sam.
Konkurs wspiera spot reklamowy z Benicio del Toro. Aktor, jak na zdobywcę Oskara przystało, z radością przyjmuje nieudane prezenty, wie, że o ten najlepszy zadbał sam. W te święta dzięki Heinekenowi każdy może zagrać rolę życia i w oczekiwaniu na zimne piwo entuzjastycznie rozpakować nie do końca wymarzone prezenty.
Zobacz również
– Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. – mówi Marcin Drożyński, Kierownik ds. Marki Heineken w Grupie Żywiec – Zainteresowanie konsumentów i entuzjazm, z jakim dzielili się wrażeniami po otrzymaniu Heinekena na swoich profilach w social mediach, przerosło nasze oczekiwania – dodaje Drożyński. – Nasi konsumenci, tak jak i my wiedzą, że nie ma nic lepszego niż zimny Heineken na święta.
Akcja „Podaruj najlepszy prezent” potrwa do 22 grudnia br.
Spot z Benicio del Toro emitowany jest na platformach VOD w Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Reklamę dla Heinekena stworzyła agencja Publicis Italia. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Świąteczna odsłona Heinekena zawitała również do punktów sprzedaży, gdzie dostępna jest limitowana edycja świątecznych opakowań piwa Heineken.