Kampania towarzysząca premierze najnowszego dodatku „Wyspiarskie życie” do gry The Sims 4, za pomocą konkursu oraz wsparcia influencerów, zachęcała internautów do dbania o środowisko. Osoby, które zaangażowały się w akcję poprzez udokumentowanie sprzątania terenów zielonych, mogły wygrać nagrody o wartości 20 i 5 tysięcy złotych w postaci voucherów na wakacje dla rodziny i znajomych.
Dbanie o środowisko jest na topie …
Zobacz również
… i świadczy o tym zainteresowanie kampanią w internecie. Informacje o akcji zostały wyświetlona w internecie ponad 5 milionów razy i zgarnęły prawie pół miliona „kciuków w górę”. Tak szeroki odzew ze strony internautów świadczy o wysokiej aprobacie na pomysł nietypowej promocji najnowszego dodatku do gry The Sims.
Wszystkie ręce na pokład – ruszamy sprzątać świat!
Akcja trwająca od 20 czerwca do 13 lipca została przeprowadzona na trzech najpopularniejszych portalach społecznościowych – Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. W kampanii wzięło udział kilkuset internautów z całej Polski, a trzy najlepsze prace zostały nagrodzone wakacyjnymi voucherami do zrealizowania na portalu wakacje.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do współpracy przy kampanii zaproszono 31 najbardziej rozpoznawalnych polskich influencerów młodego pokolenia takich jak Sylwia Lipka, Weronika Juszczak, samosia, Nyla a także najpopularniejsza aktorka młodego pokolenia – Julia Wieniawa. Akcję wsparli również przedstawiciele twórców gamingowych z Piotrem „Izakiem” Skowyrskim, Pawłem „Lehem” Lehmannem i Patrykiem “Rojo” Rojewskim na czele.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie była zamieszczenie w regulaminowym terminie w mediach społecznościowych zdjęcia pokazującego sprzątanie takich miejsc wakacyjnego wypoczynku jak lasy, plaże i jeziora wraz z hasztagiem „#TS4wyspiarskiezycie”.
Dodatek do gry The Sims 4 Wyspiarskie Życie jest już dostępny w sprzedaży w polskiej wersji językowej na komputery PC/Mac oraz konsole PS4 i Xbox One. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja gamingowa Fantasy Expo.