Podejmij wyzwanie Chilli Challenge – Circle K startuje z nową kampanią z udziałem influencerów

W najnowszej kampanii Circle K rzuca wyzwanie wielbicielom ostrych smaków. Promocja pod hasłem Chilli Challenge trwa do 12 czerwca i prowadzona jest na wszystkich stacjach w Polsce. Wspiera ją kampania z udziałem influencerów oraz konkurs na Instagramie skierowany do konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2019-04-25

Chilli Challenge to pikantne wyzwanie rzucone zarówno klientom stacji, jak i influencerom. Aż 26 youtuberów i instagramerów zdecydowało się sprawdzić swoje siły i zmierzyć się z ostrym chorizo i pikantnymi sosami. Wśród śmiałków znaleźli się m.in. Łukasz „Mandzio” Samoń i Ignacy „Kolega” Łukowski z kanału Mniej Więcej, znani z organizowania najróżniejszych testów kulinarnych, twórcy kanału Hajlajt z grupy Abstrachuje, dzięki którym można spojrzeć na codzienne sytuacje z przymrużeniem oka oraz Maksym Ziółkowski podejmujący ekstremalne wyzwania na kanale Maksymalnie. Jak sobie poradzą? Pierwszą z relacji można już oglądać na kanale Circle K na YouTubie. Działania w sieci wspierane są szerokozasięgową kampanią digital wykorzysującą także format masthead na głównej stronie YouTube’a. Za zakup mediów odpowiada firma Spark Foundry, a za realizację kampanii influencerskiej – Liquid Thread.

Klienci stacji również mogą spróbować swoich sił w starciu z ostrą kiełbaską oraz trzema wariantami pikantnych sosów: słodkim chilli, salsą mexicaną i srirachą. Każdy śmiałek, który pozytywnie przejdzie próbę otrzyma trofeum w postaci naklejki z zabawnym napisem. Dodatkowo promocję wspiera konkurs dla konsumentów prowadzony na Instagramie. Wystarczy udokumentować podjęcie wyzwania Chilli Challenge w formie zdjęcia na publicznym profilu oraz oznaczyć wpis hashtagiem #CircleKhotdog. Na autorów 10 najciekawszych zdjęć czekają vouchery na 365 hot dogów!