Podróż z Żubrówką od 6ix WoMM & Social Media

Na fan page'u marki Żubrówka rozpoczął się konkurs "Zabierz Żubrówkę w Podróż".
O autorze
0 min czytania 2012-09-18

Celem aplikacji jest komunikacja światów trzech sub-marek Żubrówki: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej.

Inspiracją były zdjęcia przesyłane przez aktywnych fanów marki. W związku z dużą liczbą zagranicznych fanów na Facebooku (ponad 20 tysięcy) aplikacja została przygotowana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Zadaniem fanów jest dodanie fotografii przedstawiającej butelkę wódki Żubrówka w podróży.

Nagrody, niedostępne w sprzedaży, brandowane zestawy szklanek są odpowiedzią marki na insighty konsumenckie wskazujące na duże zainteresowanie fanów akcesoriami związanymi z Żubrówką.

Aplikację dla marki z portfolio CEDC przygotowała agencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj