Celem aplikacji jest komunikacja światów trzech sub-marek Żubrówki: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej.
Inspiracją były zdjęcia przesyłane przez aktywnych fanów marki. W związku z dużą liczbą zagranicznych fanów na Facebooku (ponad 20 tysięcy) aplikacja została przygotowana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Zadaniem fanów jest dodanie fotografii przedstawiającej butelkę wódki Żubrówka w podróży.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Nagrody, niedostępne w sprzedaży, brandowane zestawy szklanek są odpowiedzią marki na insighty konsumenckie wskazujące na duże zainteresowanie fanów akcesoriami związanymi z Żubrówką.
Aplikację dla marki z portfolio CEDC przygotowała agencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group).
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta