Celem aplikacji jest komunikacja światów trzech sub-marek Żubrówki: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej.
Inspiracją były zdjęcia przesyłane przez aktywnych fanów marki. W związku z dużą liczbą zagranicznych fanów na Facebooku (ponad 20 tysięcy) aplikacja została przygotowana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Zadaniem fanów jest dodanie fotografii przedstawiającej butelkę wódki Żubrówka w podróży.
Zobacz również
Nagrody, niedostępne w sprzedaży, brandowane zestawy szklanek są odpowiedzią marki na insighty konsumenckie wskazujące na duże zainteresowanie fanów akcesoriami związanymi z Żubrówką.
Aplikację dla marki z portfolio CEDC przygotowała agencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group).
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]