Kampania reklamowa połączona jest z promocją produktową. Klienci, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia turystycznego na wyjazd indywidualny lub rodzinny poprzez dedykowaną stronę axawakacje.pl, otrzymają 30% zniżki.
Zobacz również
Kreacje ukażą się na nośnikach OOH na billboardach oraz ekranach infoscreen i ramkach w wagonach warszawskiego metra. Działania będą prowadzone do końca sierpnia br.
Kampania „Podróżuj i baw się dobrze!” jest elementem działań promocyjnych rozpoczętych przez AXA Partners w maju br. Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu AXA Partners.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]