Kampania reklamowa połączona jest z promocją produktową. Klienci, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia turystycznego na wyjazd indywidualny lub rodzinny poprzez dedykowaną stronę axawakacje.pl, otrzymają 30% zniżki.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kreacje ukażą się na nośnikach OOH na billboardach oraz ekranach infoscreen i ramkach w wagonach warszawskiego metra. Działania będą prowadzone do końca sierpnia br.
Kampania „Podróżuj i baw się dobrze!” jest elementem działań promocyjnych rozpoczętych przez AXA Partners w maju br. Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu AXA Partners.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]