TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Podsumowanie kampanii Kolorowa Polska – Dekoral Fashion

Dekoral Fashion wystartowało w lutym tego roku z kampanią promocyjną - Kolorowa Polska. Celem było przeprowadzenie badania preferencji kolorystycznych wśród osób z wykształceniem wyższym w wieku 25-50 lat.
O autorze
1 min czytania 2014-10-23

Wynik badań zostały opublikowane w raporcie na stronie Kolorowej Polski, oraz w publikacji „Kolory” wydanej pod patronatem Czterech Kątów, wydawnictwa Agora.

Kampania już została doceniona przez branżę. Walczy o nagrody w konkursie Złote Spinacze 2014 (gdzie otrzymała nominacje w kategoriach: PR produktu i w kategorii sektorowej: przemysł), oraz w MixxAwards 2014 (kategoria: Kampania Wizerunkowa, oraz Strona Brandowa).

Opublikowany raport stanowi podsumowanie akcji badawczej. Informacje na temat tego jakie kolory lubią Polacy zbierane były za pomocą ankiet realizowanych w internecie i na ulicach polskich miast. Rejestrowane były również kliknięcia w banery i dane demograficzne. Wszystkie te informacje przekazywane były do centralnej bazy i dynamicznie aktualizowane na stronie Kolorowa Polska. Na bieżąco można było zatem śledzić, które kolory zachwycają mieszkańców naszego kraju i od czego to zależy.

Kampania w liczbach:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1 000 000 obejrzeń materiałów video,

150 000 odwiedzin strony www,

Słuchaj podcastu NowyMarketing

30 000 kliknięć w banery,

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

ponad 6000 przebadanych uczestników podczas ambientu w Warszawie i Wrocławiu,

prawie 3000 wypełnionych ankiet,

1300 udostępnień strony w mediach społecznościowych,

ponad 300 publikacji w mediach o akcji.

Raport jest bezpłatny i ogólnodostępny pod linkiem.

Dane przedstawione w raporcie są podzielone według wieku, zawodu i miejsca zamieszania. Udało się uzyskać odpowiedzi na takie pytania jak: jaki kolor chciałby mieć w domu 30-letni mieszkaniec Podkarpacia? Jakie barwy szpilek marzą się włocławskim singielkom?

Kampania Kolorowa Polska jest autorskim pomysłem agencji Biuro Podróży Reklamy, która odpowiada za cały projekt, w tym: koncepcję, strategię, kreację, zakup mediów w obszarach online i offline. Kampania ze strony klienta jest nadzorowana przez Wojciecha Kapelusza, online marketing managera, a ze strony agencji prowadzona przez Macieja Mazura, project managera oraz Roberta Sosnowskiego, managing directora.