Lyca Mobile na początku roku szkolnego przekazała na ręce dyrektorów szkół pięć tysięcy bezpłatnych startery z 40 GB darmowego Internetu dla uczniów. Do akcji przyłączyło kilkadziesiąt szkół z województw mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego, opolskiego, warmińsko-mazurskiego i podkarpackiego. Uczniowie chętnie skorzystali z oferty dodatkowych GB, zwłaszcza w miejscowościach, gdzie na przełomie września i października rozpoczęło się prewencyjne nauczanie hybrydowe.
Program „Łap wiedzę z Lyca Mobile” został uruchomiony, aby dzieci i ich rodziny miały dostęp do kluczowych zasobów edukacyjnych online. Uczestnicy przez dwa miesiące, otrzymywali dodatkowe 20 GB danych co miesiąc bez dodatkowych kosztów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
O efektach, jakie przyniosła akcja „Łap wiedzę z Lyca Mobile” opowiadają mgr Paweł Oziębłowski, dyrektor XLVII Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Wyspiańskiego w Warszawie oraz Zuzanna Wilk, uczennica 2 klasy warszawskiego LO.