Na co dzień wykorzystujemy ekrany Digital Out of Home, aby pomagać markom, docierać do konsumentów. Dziś, w ramach akcji #LoveScreen, udostępniliśmy nasz ekran osobom, które chcą podziękować swoim mamom w naprawdę spektakularny sposób – wyjaśnia Aleksandra Strzelecka z firmy Screen Network, odpowiedzialnej za organizację akcji.
Zobacz również
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy: wpisać tekst, który ma pojawić się na ekranie i przesłać zdjęcie, a komunikat zostanie wyświetlony o wybranej godzinie. Osoba przygotowująca niespodziankę, może zabrać mamę do centrum Warszawy i zaskoczyć ją wyjątkowym prezentem.
Akcja skierowana jest również do osób, które nie mogą pojawić się na miejscu. Po wyświetleniu spotu wysyłane jest pamiątkowe zdjęcie – dokumentujące emisję komunikatu. Dlatego, nawet jeśli zainteresowane osoby nie mogą pojawić się na miejscu, otrzymają pamiątkę tej wyjątkowej atrakcji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizator zapowiada kolejne edycje akcji, deklarując, że oddając ekrany w ręce mieszkańców, chce tworzyć platformę do komunikacji między mieszkańcami:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To kolejna odsłona akcji „#LoveScreen”, którą zapoczątkowaliśmy podczas tegorocznych walentynek. Dziś po raz kolejny udostępniliśmy nasz ekran mieszkańcom, tworząc narzędzie do ich wzajemnej komunikacji na ulicach miasta. Ta inicjatywa daje nam mnóstwo radości i pozytywnych emocji, z którymi wiąże się obdarowywanie najbliższych – mówi Aleksandra Strzelecka.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie lovescreen.screennetwork.pl.