Legii oraz kolekcjonerskie puchary z podpisami piłkarzy tego klubu.
– Królewskie jako marka związana bardzo mocno z Warszawą, jest też w oczywisty sposób silnie związana z Klubem piłkarskim Legia Warszawa. Jesteśmy sponsorem Legii od 2004 roku, więc tegoroczne obchody 100. rocznicy założenia Klubu także i dla nas są bardzo ważnym wydarzeniem – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – 100 lat historii klubu obfitowało w wiele wyjątkowych wydarzeń, stąd pomysł by jednym z elementów jubileuszowych działań był także konkurs sprawdzający historyczną wiedzę kibiców Legii.
Zobacz również
Konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!” rusza dziś i potrwa 5 tygodni. Użytkownicy biorący udział w konkursie będą otrzymywać losowo wybrane 4 pytania; jeżeli odpowiedzą na nie prawidłowo otrzymają kolejne pytanie, tym razem otwarte, które będzie oceniane przez jury. Najciekawsze odpowiedzi premiowane będą kolekcjonerskimi pucharami z podpisami piłkarzy Legii z obecnego jej składu. Do wygrania w konkursie będą m.in. także koszulki meczowe Legii.
Agencja Point of View przygotowała m.in. konkursową stronę www.krolewskie.pl/legia100lat/ i projekty graficzne, odpowiada też za obsługę konkursu – opracowanie pytań, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród etc.
Zadaniem agencji jest również opracowanie kreacji do kampanii display wspierającej konkurs, oraz przeprowadzenie działań promocyjnych w ramach fanpage’a marki na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing