Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do przenoszenia kont do banku Credit Agricole, w zamian za co otrzymają premię pieniężną 250 zł, oraz dostęp do benefitów oferowanych przez konto PROSTOoszczędzające PLUS (m.in. brak opłat za prowadzenie konta czy brak opłat za wypłaty z bankomatów na całym świecie), a wszystkie formalności (przeniesienie salda i płatności, zamknięcie starego konta, poinformowanie Urzędu Skarbowego etc.) załatwi za nich doradca Credit Agricole (stąd „Daj się przenieść” w haśle przewodnim kampanii).
Zadaniem Point of View było przygotowanie kreacji do sieci i jej produkcja oraz stworzenie stron www pełniących rolę landing pages kampanii, w wersji długiej i krótkiej, long page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=133254 , landing page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=131331&
Zobacz również
Kampania, której główne hasło brzmi: „Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”, potrwa do końca lipca br.
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.
Credit Agricole zleciło agencji projekt w ramach stałej współpracy. Point of View współpracuje z Credit Agricole (wcześniej Lukas Bank) nieprzerwanie od 2009 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing