Point of View przygotowała serwis internetowy dla piwa Królewskie

Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) serwis internetowy promujący dwie akcje organizowane przez markę. Jedna z nich to projekt kina letniego, w ramach którego działają dwa cykle filmów plenerowych: Akcja z Królem i Podanie od Króla.
O autorze
1 min czytania 2015-07-30

Druga sekcja serwisu towarzyszy promocji „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”.

Podstrona poświęcona akcji pt. „Kino letnie” zawiera informacje dotyczące repertuaru Cyklu Filmów Plenerowych, który odbywać się będzie do końca sierpnia w Warszawie. Użytkownicy znajdą tam również dokładną lokalizację oraz wskazówki dotyczące dojazdu za pośrednictwem komunikacji miejskiej. Filmy w ramach Kina letniego Królewskiego są wyświetlane w dwóch warszawskich parkach, na Woli – Park im. Edwarda Szymańskiego. i na Pradze – Park nad Balatonem.

Druga sekcja serwisu przygotowanego przez agencję Point of View wspiera promocję „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”, w ramach której zwycięski kapsel z butelki lub zawleczkę z puszki można wymienić na piwo Królewskie lub na zakupy w LegiaFanstore (w zależności od komunikatu znalezionego pod kapslem czy zawleczką). Promocja trwa do końca listopada. Serwis towarzyszący „Królewskiemu Rozdaniu” stanowi obecnie stronę główną serwisu piwa Królewskie.

Królewskie to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw na Mazowszu. Jako marka związane jest z Warszawą od czasów swojego powstania, co podkreśla w działaniach marketingowych. Od 2004 roku marka jest również sponsorem stołecznej drużyny piłkarskiej Legia Warszawa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się