Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Pointpack SA i Delikatesy Centrum świętują 2 lata współpracy i kilka milionów obsłużonych przesyłek

Spółka Pointpack razem z rozwijającą się siecią sklepów Delikatesy Centrum świętuje dziś dwa lata współpracy w obszarze nadawania i odbierania przesyłek w sklepach.
O autorze
1 min czytania 2023-07-19

Od 2021 roku Pointpack i Delikatesy Centrum obsłużyły prawie 2 000 000 przesyłek w niemal 784 sklepach sieci.

– Współpraca z Delikatesami Centrum nieustannie się rozwija. To o tyle ciekawe, że pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej, obszar e-commerce wciąż zyskuje. Klienci wybierają lokalne sklepy, w których czują się dobrze, aby właśnie tam realizować swoje potrzeby zakupowe, jak również te związane z odbiorem lub nadaniem paczki. Wszystko dzieje się blisko miejsca zamieszkania lub pracy, dzięki czemu oszczędzamy czas, którego dzisiaj wszystkim brakuje – stwierdza Tomasz Perkowski, menadżer ds. wsparcia i rozwoju sieci Pointpack SA

– Wg danych – klienci coraz częściej doceniają sklepy, szczególnie te poza większymi miastami, które oferują im dodatkowe usługi, w tym m.in. przesyłki kurierskie. Możliwość nadawania czy odbierania paczek w sklepach Delikatesów Centrum to wzbogacenie naszej oferty oraz szansa na pozyskanie nowych klientów. Naszą misją jest podążanie za potrzebami klientów, a przesyłki w ramach usługi Delipaczki, którą oferują Delikatesy Centrum, to kolejny dowód na to, że dynamicznie reagujemy na zmieniający się rynek i ich oczekiwania – mówi Tomasz Bazan, dyrektor operacyjny Delikatesów Centrum.

Nie bez znaczenia pozostaje także rozwój świadomości konsumentów w kontekście ekologii. Bycie eco-friendly, a więc konsumentem, który zwraca uwagę na monitorowanie śladu węglowego oraz poziomu jego redukcji nie jest już trendem, ale postawą i filozofią zakupową. W tym wypadku kierowanie przesyłek kurierskich do punktów handlowych, a co za tym idzie, sklepów z „sąsiedztwa”, w niedługim czasie może stać się pierwszym wyborem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj