Zarówno jej praca zawodowa, obserwacje rynku kosmetyków, jak i osobiste doświadczenia macierzyńskie spowodowały potrzebę uświadamiania społeczeństwa na temat częstokroć szkodliwego składu wielu kosmetyków.
Zobacz również
– Mimo, że produkty zadedykowaliśmy CUDDOwnym dzieciom, to z powodzeniem mogą je stosować osoby dorosłe. Dlaczego tak się dzieje? Wszystko dzięki ich szerokiemu zastosowaniu i uniwersalnym właściwościom. Są tak delikatne, że nie podrażniają skóry, nie uczulają, a co więcej – dzięki nim skóra nabiera elastyczności. Już spieszymy, aby wyjaśnić, że CUDDO to naturalne składniki, przyjazne środowisku. Zero chemikaliów, konserwantów, parabenów, sztucznych zapachów. Moglibyśmy tak wymieniać w nieskończoność – mówią przedstawiciele marki.
Za projekt sklepu internetowego i opakowań, komunikację w social mediach, kontakt z influencerkami oraz launch marki odpowiada poznańska agencja adStone, którą wybrano poprzez rekomendację.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach