Kiedyś kolorowe domki, potem m.in. samochody, ostatnio nawet pudełka na pierścionek zaręczynowy, a już niebawem – Pokémony. Z klocków LEGO zbudujesz wszystko, co chcesz, bo ogranicza się tylko wyobraźnia. A dzięki współpracy duńskiej firmy z The Pokémon Company International w 2026 roku z niewielkich cegiełek stworzysz bajkowych bohaterów wymyślonych przez Satoshiego Tajiri.
– Grupa LEGO i Pokémon łączy wspólna wizja oparta na wyobraźni, kreatywności i dobrej zabawie, co czyni tę współpracę idealnym sposobem na dostarczenie Trenerom unikalnych, angażujących i znaczących doświadczeń związanych z marką Pokémon. Praca z najlepszym zespołem w branży, jakim jest ekipa Grupy LEGO oraz obserwowanie ich pasji, a także zaangażowania w ten projekt doprowadziła do powstania innowacyjnej i przełomowej współpracy, która zaskoczy i zachwyci fanów. Nie możemy się doczekać reakcji zarówno społeczności Grupy LEGO, jak i fanów marki Pokémon w 2026 roku – tłumaczy Gaku Susai, Dyrektor ds. Produktu i Doświadczeń w The Pokémon Company International.
Zobacz również
To pierwszy raz w historii, kiedy LEGO zdecydowało się na współpracę z firmą The Pokémon Company International. Miłośnicy Pokémonów na całym świecie już czekają, aż (m.in. po serialu animowanym i serii gier), ich hobby wejdzie na całkiem nowy poziom, jednak żaden z brandów nie zdradza zbyt wielu szczegółów projektu. Informacje na temat planowanej premiery LEGO x Pokémon można śledzić na dedykowanej projektowi stronie internetowej.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
LEGO bardzo często podejmuje współpracę z firmami z rozmaitych branż. Wspólnie z marką McLaren Automotive zbudowała naturalnej wielkości model samochodu McLaren P1™ z LEGO Technic, wraz z NIKE promuje połączenie kreatywnej zabawy i sportu, a ramię w ramię z Pharrellem Williamsem zaprojektowała zestaw „Over the Moon” inspirowany pasją artysty do kosmosu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: www.pokemon.com