Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Pokój pełen śpiących niemowlaków na festiwalu heavy metalowym? Zaskakujący eksperyment producenta dźwiękoszczelnych okien

Pokój pełen śpiących niemowlaków na festiwalu heavy metalowym? Zaskakujący eksperyment producenta dźwiękoszczelnych okien
Pomieszczenie z łóżeczkami, w których śpią niemowlęta – taki niecodzienny widok czekał tuż pod sceną na uczestników tegorocznej edycji festiwalu Heavy Montreal 2018. W ten sposób kanadyjska firma Fenplast udowodniła, że produkowane przez nią okna naprawdę są dźwiękoszczelne.
O autorze
1 min czytania 2018-08-23

fot: Facebook Fenplast

Podczas festiwalu heavy metalowego Heavy Montreal kanadyjska firma Fenplast, zajmująca się produkcją okien, we współpracy z firmą Lg2 przeprowadziła niecodzienny eksperyment.

Marka postanowiła udowodnić, że ich okna są w stu procentach dźwiękoszczelne – przy jednej z festiwalowych scen postawiono pokój obudowany oknami firmy, w którym znajdowało się kilka łóżeczek z niemowlętami. Mimo głośnej i agresywnej muzyki, maluchy przespały spokojnie cały koncert, bo nie docierały do nich żadne dźwięki z zewnątrz.

– Ten jedyny w swoim rodzaju projekt umożliwił zaistnienie na jednej przestrzeni dwóch całkowicie odmiennych światów, tym samym udowadniając, że nasza marka oferuje innowacyjne i wysokiej jakości produkty – tłumaczy Sylvain Arbor, dyrektor marketingu w firmie Fenplast.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przekonajcie się sami jak wyglądał eksperyment oraz jego kulisy:

PS Pol’and’Rock Festival 2018 od kulis

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Skoro już o festiwalu mowa, to zobaczcie jakie atrakcje dla uczestników Pol’and’Rock Festival 2018 przygotowały marki – Lech, Play, mBank, Mastercard oraz Allegro.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się