Fundacja Obserwatorium Zarządzania przygotowała seminarium, na które zaprasza prezesów, dyrektorów, kierowników, managerów, ekspertów z działów e-commerce, e-biznesu, e-usług, marketingu i sprzedaży na najważniejsze wydarzenie poświęcone Customer i User Experience.
Podczas seminarium zaprezentowane zostaną najnowsze trendy i case study zorientowane na Customer i User Experience, których celem jest odpowiedź na pytanie: Jak zdobyć i inspirować współczesnego Klienta oraz „E-Klienta”?.
Zobacz również
19 listopada w Warszawie będziemy gościć m.in.:
- Nick Sohnemann – The World in 2021
- Marta Łukawska – Daruk oraz Anna Stopińska, P 4 Sp. Z o.o. – Customer Experience
- Dr Agnieszka Szóstek, School of Form – User Experience
- Prof. Dr Hab. Andrzej Falkowski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Psychologia motywacji
- Joanna Nagadowska oraz Olgierd Wojtas, Google Poland Sp. Z o.o. – Dynamiczne zmiany gospodarcze, społeczne i technologiczne
- Marek Staniszewski, CANAL+ Cyfrowy S.A. – Doświadczenia telewizji
- Kamila Koźbiał, AM ART-MEDIA AGENCJA PR Sp. Z o.o. oraz Rafał Klepacz, Fundacja Obserwatorium Zarządzania – Skąd, nie pytając Klientów, czerpać o nich wiedzę?
- Agnieszka Jedynasta, Fundacja Obserwatorium Zarządzania – projektowanie Customer Experience
- Tomasz Kopacz, Microsoft – Jak na pięknie można zarobić?
- Łukasz Gąsiorowski i Krzysztof Kończyk, Deutsche Bank PBC S.A. – Redesign
- SESJA PORANNA: Karolina Lisiecka, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Metody twórczego generowania pomysłów
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Seminarium finansowane jest ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]