„Moim celem jest stworzenie działu client service który będzie branżowym benchmarkiem jakości. Nie znam lepszej kandydatury dla tak ambitnie postawionego zadania, niż Pola Ziejewska. Powodzenia.” – Kuba Kaliciński, CEO Kalicińscy.com
Pola Ziejewska stanie na czele Client Service Kalicińscy.com, a jej doświadczenie w obszarze prowadzenia kampanii 360 doskonale wpisuje się w strategię rozwoju agencji, która konsekwentnie poszerza swoje kompetencje w zakresie kampanii zintegrowanych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
„Zacieśnianie relacji z klientami oraz jeszcze większa ich integracja w proces projektowy to główne zadania, które stoją przede mną jako szefową działu Client Service. Wzajemne zrozumienie oraz partnerska współpraca przy realizacji projektów zawsze były ważnym elementem działania agencji Kalicińscy.com, a moja rola będzie polegała na doprowadzeniu tego elementu do perfekcji.” – Pola Ziejewska, Client Service Director Kalicińscy.com
Pola Ziejewska ma blisko piętnastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracowała w m.in dla IQ Marketing, Polymus, TBWA/TEQUILA. Zarządzała kampaniami łączącymi ATL, BTL oraz digital, specjalizuje się również w marketingu konsumenckim oraz shopper marketingu.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta