„Moim celem jest stworzenie działu client service który będzie branżowym benchmarkiem jakości. Nie znam lepszej kandydatury dla tak ambitnie postawionego zadania, niż Pola Ziejewska. Powodzenia.” – Kuba Kaliciński, CEO Kalicińscy.com
Pola Ziejewska stanie na czele Client Service Kalicińscy.com, a jej doświadczenie w obszarze prowadzenia kampanii 360 doskonale wpisuje się w strategię rozwoju agencji, która konsekwentnie poszerza swoje kompetencje w zakresie kampanii zintegrowanych.
Zobacz również
„Zacieśnianie relacji z klientami oraz jeszcze większa ich integracja w proces projektowy to główne zadania, które stoją przede mną jako szefową działu Client Service. Wzajemne zrozumienie oraz partnerska współpraca przy realizacji projektów zawsze były ważnym elementem działania agencji Kalicińscy.com, a moja rola będzie polegała na doprowadzeniu tego elementu do perfekcji.” – Pola Ziejewska, Client Service Director Kalicińscy.com
Pola Ziejewska ma blisko piętnastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracowała w m.in dla IQ Marketing, Polymus, TBWA/TEQUILA. Zarządzała kampaniami łączącymi ATL, BTL oraz digital, specjalizuje się również w marketingu konsumenckim oraz shopper marketingu.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]