Główną ideą wydarzenia jest odejście od standardowej formy konferencji branżowych, podczas których aktywność uczestników sprowadzana jest głównie do roli słuchacza. Poland IT Meeting na pierwszym miejscu stawia networking, czyli nawiązywanie kontaktów między osobami, które wyznają podobne wartości i realizują zbliżone cele.
– Podczas Poland IT Meeting dbamy o to, aby ten proces przebiegał komfortowo i efektywnie, a uczestnicy wydarzenia mogli zoptymalizować efekty swoich biznesowych rozmów. Służy temu m.in. specjalna aplikacja, dzięki której osoby przyjeżdżające na Poland IT Meeting mają już zbudowany kalendarz konkretnych, wartościowych spotkań z wybranymi partnerami biznesowymi i nie tracą czasu na planowanie spotkań w trakcie eventu – wyjaśnia Rafał Wójcicki, dyrektor zarządzający Poland IT Meeting.
Zobacz również
Innowacyjna konferencja dedykowana jest specjalistom IT, w szczególności działającym w zakresie technologii chmurowych, rozwiązań mobilnych, Big Data, Business Intelligence, outsourcingu IT, systemów ERP i CRM czy bezpieczeństwa infrastruktury IT. Zaproszenie do udziału obejmuje nie tylko przedstawicieli relacji B2B, ale również B2C. Każdy uczestnik może dzięki zindywidualizowanemu kalendarzowi odbyć ponad 30 spotkań oficjalnych w formule '1 na 1′ i nawet drugie tyle w czasie nieoficjalnym, np. w trakcie lunchy i wieczornej gali.
Ubiegłoroczna edycja Poland IT Meeting zgromadziła ponad 120 osób reprezentujących przedsiębiorstwa i podmioty z 13 krajów: Anglii, Belgii, Bułgarii, Danii, Hiszpanii, Holandii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Niemiec, Polski, Słowacji oraz Słowenii. IV edycja wydarzenia będzie miała miejsce w dniach 7-8 czerwca 2018 roku w warszawskim Hotelu Lord przy Al. Krakowskiej 218.
Słuchaj podcastu NowyMarketing