Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#PolecajkiNM cz. 35: PCK o samotności seniorów, Pinterest Palette 2025, Event marketing 2024/2025

#PolecajkiNM cz. 35: PCK o samotności seniorów, Pinterest Palette 2025, Event marketing 2024/2025
W 35. odsłonie cyklu #PolecajkiNM przeczytasz m.in. o kondycji event marketingu na przełomie 2024 i 2025 roku i przewidywaniach kolorystycznych trendów na nadchodzące miesiące według Pinteresta. Dowiesz się także, jak znaczącym problemem jest samotność wśród polskich seniorów.
O autorze
2 min czytania 2025-01-24

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#warte uwagi

Badania i raporty

  • Pinterest opublikował zestawienie kolorów, które zdaniem przedstawicieli platformy będą królowały w 2025 roku w modzie, branży marketingowej i innych obszarach życia codziennego. Według „Pinterest Palette 2025” kolejnych miesiącach dominować mają m.in. takie barwy jak maślana żółć, czy wiśniowa czerwień.

  • Według raportu PBI „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI” komunikacja oparta o wartości oraz rozwój rozwiązań i narzędzi w oparciu o sztuczną inteligencję to istotne oczekiwania klientów w zakresie event marketingu. Jednocześnie wzmacnianie kompetencji w obu tych obszarach to potrzeby zarówno klientów, jak i agencji, co daje pole do wspólnego rozwoju, współpracy i synergii działań.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Raport Mediapanel „Polski internet w IV kwartale 2024 r.” zawiera przegląd rynku polskiego opisujący internautów w wieku 7-75 lat, korzystających z komputerów, tabletów oraz smartfonów. Wynika z niego m.in., że wśród pięciu najsilniejszych grup medialnych w polskim internecie, trzy to organizacje o rodzimych korzeniach: Grupa Allegro (21,7 mln RU), Grupa Polsat-Interia (20,8 mln RU) oraz Grupa RAS Polska (20,7 mln RU).

  • Raport pt. „Blueprint for Intelligent Economies: AI Competitiveness through Regional Collaboration”, opracowany we współpracy z KPMG International, to kompleksowy przewodnik dla rządów, przedsiębiorstw, uczelni i organizacji społecznych, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji (AI) w celu budowy innowacyjnych oraz odpowiedzialnych gospodarek przyszłości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#warte posłuchania

  • W tym odcinku „NowyMarketing Podcast” rozmawiamy z Tomaszem Chmielewskim, Marketing Managerem w firmie Bolton Polska. Nasz gość opowiada między innymi o tym, jaki był 2024 dla firmy Bolton Polska, jakie znaczenie dla marki Rio Mare mają wyróżnienia branżowe oraz o tym, jak tworzyć marki premium.
  • W tym odcinku cyklu „InfluLAB” Marta Polakow rozmawia z Karoliną Gilon i Januszem Sabajem, którzy namawiają pracowników agencji marketingowych do tego, żeby słuchali swojego influencera. Ten cykl podcastów do must-have dla wszystkich miłośników influencer marketingu.
  • Odpowiedzi na pytanie o to, „jak przy rebrandingu nie wylać marki z kąpielą” w podcaście „Mamy na to slajd” wspólnie szukają Kasia Stąpór i Mariusz Przybył, oraz prowadzący podcast Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji GoldenSubmarine. W tym odcinku pojawią się przykłady działań m.in. marki Tyskie i WK Dzik.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Z podcastu „Prawo dla biznesu” dowiesz się, kiedy należy oznaczać treści wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Piotr Kantorowski odpowiada także na pytania o to, w jakich sytuacjach może się okazać, że warto ponieść dodatkowe koszta związane np. z zatrudnieniem aktorów zamiast korzystania z AI.

 #warte udziału

26 stycznia 2025 roku przypada 33. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aby wesprzeć inicjatywę, można dorzucić pieniądze do puszek wolontariuszy, którzy pojawią się na ulicach i w centach handlowych, albo wykonać przelew na rzecz jednej z wirtualnych zbiórek. Ciekawym pomysłem będzie też jednak wzięcie udziału w licytacjach prowadzonych przez marketerów, firmy i celebrytów. Wygrać można m.in. sprzątanie mieszkania przez aktora, Maćka Musiała i Obiad z viralową Barbarą + voucher do Elements Hotel & Spa*****, a cały dochód z akcji zostanie przekazany na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Sprawdź najciekawsze aukcje finału WOŚP 2025.

PS #PolecajkiNM cz. 34: raport o generacji Beta, Kodeks Wrażliwości w SoMe, InfluLab z Michaliną Grzesiak