#PolecajkiNM cz. 44: Tech Trends 2025, badanie MIT o wpływie AI na samotność, Just in Kejs z Marcinem Prokopem

#PolecajkiNM cz. 44: Tech Trends 2025, badanie MIT o wpływie AI na samotność, Just in Kejs z Marcinem Prokopem
W 44. odcinku cyklu #PolecajkiNM m.in.: posłuchasz rozmowy z Krzysztofem Marcem w podcaście „Rozmowy na zapleczu”, dowiesz się, jak Gen Z zabiło lejek marketingowy i poznasz raport Deloitte Tech Trends 2025.
O autorze
2 min czytania 2025-03-28

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#warte uwagi

  • W raporcie „Gen Z zabiło lejek marketingowy” znajdziemy informacje na temat kondycji współczesnej sprzedaży i najważniejszych elementów wpływających na jej stan. Zmiana perspektywy przez twórców i użytkowników, a także skuteczne budowanie społeczności wokół marki i produktu wydają się najważniejszymi elementami skutecznej strategii na nadchodzące miesiące.

  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat tego, jak w ostatnich miesiącach rozwija się ChatGPT, przeczytaj „Jak GenAI zmienia oblicze branży finansowej w Wielkiej Brytanii”. Jak się okazuje, tylko w ciągu ostatniego roku, wykorzystanie wzrosło o 56%. Pełen raport przeczytasz >> TUTAJ

  • Relacja między ludźmi a sztuczną inteligencją konwersacyjną, taką jak ChatGPT, budzi coraz więcej pytań. Badanie MIT wykazało, że intensywne korzystanie z tych narzędzi może prowadzić do wzrostu samotności, zależności emocjonalnej oraz zmniejszenia socjalizacji. Naukowcy podkreślają potrzebę dalszych badań, aby zrozumieć, czy boty potrafią wspierać emocjonalnie, nie zastępując relacji międzyludzkich. Szczegóły publikacji znajdziesz >> TUTAJ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Raport „Tech Trends 2025” Deloitte ujawnia, w jak dużym stopniu AI stało się już stałym elementem naszego życia. Autorzy publikacji zwracają uwagę, że choć początkowo wielu użytkowników myśli o AI w ten sam sposób, w jaki myślimy o stronach internetowych lub elektryczności, to wkrótce potem dostrzegamy zasady działania sztucznej inteligencji i rolę, którą odgrywają w niej algorytmy. Sprawdź najnowsze trendy technologiczne >> TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#warte posłuchania

„Z ciekawości: podcast o insightach” został poświęcony rozmowie na temat kampanii T-mobile „Burzymy bariery”. Gośćmi odcinka są m.in. Paulina Rekosz, T-Mobile i Paweł Loedl, VML, którzy rozmawiają o samotności, paraliżu relacji i technologiach, a przede wszystkim o kulisach akcji „Burzymy bariery”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • W podcaście „Mamy na to slajd” tematem rozmowy są „Slajdy na miarę Effie”. Przedstawiciele Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Effie Awards Poland dzielą się doświadczeniem na temat tego, jak tworzyć kampanie, które docenią konsumenci i branża. Gościnią odcinka jest Agnieszka Getler-Kicman – dyrektorka marketingu Danone i Żywiec Zdrój.

  • O znaczeniu Google Analytics w e-commerce w podcaście „E-commerce oczami praktyków” opowiada Maciej Lewiński – ekspertem w tym temacie. Z podcastu dowiesz się m.in. o wdrażaniu Google Analytics 4 w sklepach internetowych, zmianie analityki na przestrzeni ostatnich lat oraz wykorzystywaniu Google Analytics 4 w e-commerce.

  • „Jak prowadzić skuteczne kampanie” opowiada Krzysztof Marzec – ekspert SEO i właściciel agencji DevaGroup, w podcaście „Rozmowy na zapleczu”. Posłuchaj m.in.: jakie wyzwania wiążą się z kampaniami Google Ads w B2B, jak poprawnie wdrożyć analitykę i śledzenie konwersji w B2B oraz jakie są różnice w doborze słów kluczowych między B2B a B2C.

  • Podcast „Just in Case” to okazja do wysłuchania rozmowy z Marcinem Prokopem na temat pracy mówcy motywacyjnego. Dziennikarz, mówca i twórca platformy PowerSpeech.pl opowiada m.in. o roli takiej osoby w kontekście eventów i na co zwracać uwagę przy wyborze mówcy motywacyjnego.

#warte udziału

  • Social media już od dłuższego czasu nie służą jedynie do komunikacji czy rozrywki – stały się potężnym narzędziem sprzedażowym, wpływającym na decyzje zakupowe milionów konsumentów. WIęcej na ten temat dowiesz się podczas webinaru „Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową?” prowadzonego wspólnie przez Territory Influence i NowyMarketing. Zapisz się >> TUTAJ i widzimy się już 10 kwietnia br. o godz. 11.00.

  • Podczas wydarzenia INSUMMIT Youth&Beyond, które odbędzie się 1 kwietnia br. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, zdobędziesz najnowsze pokoleniowe insighty i sprawdzisz, jak przełamać stereotypowy sposób patrzenia na generacje. W programie konferencji znalazło się ponad 50 wystąpień prezentujących zweryfikowaną wiedzę o pokoleniach, użyteczną w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i instytucji publicznych.

PS #PolecajkiNM cz. 43: Facebook Trends Sotrender, INSUMMIT Youth&Beyond, FOMA