Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

#PolecajkiNM cz. 52: polski sektor Creative Tech 2025, „MŚP oczami Polaków”, Biedronka wspiera seniorów

#PolecajkiNM cz. 52: polski sektor Creative Tech 2025, „MŚP oczami Polaków”, Biedronka wspiera seniorów
W 52. odcinku cyklu #PolecajkiNM przeczytasz o tym, jak Polacy postrzegają właścicieli MŚP, posłuchaj o pladze bullyingu w szkołach i dowiesz się, jak zdobyć bilet na AI Manager Day 2025.
O autorze
2 min czytania 2025-05-30

Wcześniejsze odsłony cyklu #PolecajkiNM znajdziesz >>TUTAJ

#warte przeczytania

  • Jak zmienił się sposób postrzegania przez społeczeństwo sztucznej inteligencji? Co takiego się stało, że generatywne modele AI zmądrzały w tak dużym stopniu i to w zaledwie kilka miesięcy? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w poście profesora Piotra Sankowskiego na LinkedInie.

  • Czy Polska ma szansę stać się ważnym ośrodkiem na europejskiej mapie Creative Tech? Takie pytanie zadają autorzy raportu o startupach kreatywnych 2025 – CRPK i Fuelarts. Jak wynika z publikacji, w Polsce działa ponad 400 firm związanych z branżą Creative Tech, a łączna wartość inwestycji w tym sektorze osiągnęła już 201 mln dolarów, z czego blisko 37% przypada na ostatnie pięć lat. Cały raport przeczytasz >> TUTAJ.

  • Współczesna ścieżka zakupowa coraz rzadziej przypomina klasyczny lejek. Bliżej jej do feedu – dynamicznego, pofragmentowanego i pełnego punktów styku, których marki nie kontrolują. Social media stały się przestrzenią odkrywania produktów. Ale to nie zawsze prowadzi do decyzji zakupowej. Więcej o badaniu „Ruch w social mediach rośnie. Ale gdzie znika sprzedaż?” przeczytaj >> TUTAJ.

  • Badania przeprowadzone przez Ipsos na zlecenie Fundacji Biedronki pokazują, że co czwarty senior rezygnuje z zakupu m.in. mięsa, masła czy owoców, z powodu braku finansów. W związku z alarmującymi danymi rusza 8. odsłona programu wsparcia „Na codzienne zakupy”. Więcej o badaniu Ipsos przeczytasz >> TUTAJ.

#warte posłuchania

  • Tym razem „NowyMarketing Podcast” odwiedzili Wojtek Papuziński (dyrektor kreatywny w agencji Ancymony (*ancy)) i Hubert Pajączkowski (autor scenariuszy i koordynator projektu Lekcje Bez Tabu z Fundacji SEXEDPL). Tematem rozmowy była kampania „Ciało obce” oraz m.in. to jak rozmawiać z młodymi o ciele, bliskości i seksualności tak, by nie uciekać w zakłopotanie, skróty i przemilczenia.

  • W podcaście „semCAST” gościnią Krzysztofa Marca jest Natalia Witczyk – międzynarodowa konsultantka i ekspertka SEO mieszkająca w Barcelonie, założycielka firmy Mosquita Digital, prelegentka branżowych konferencji i jurorka konkursów SEO. Temat rozmowy to natomiast międzynarodowe SEO. Sprawdź, jak skutecznie wypozycjonować stronę na rynku hiszpańskim? Czy hiszpańskie SEO różni się od polskiego? Jakie narzędzia i strategie SEO sprawdzą się na południu Europy?

  • „Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS” została poświęcona obrazowi bullyingu w szkołach ponadpodstawowych. Dowiedz się, co wynika z raportu „Obraz bullyingu w szkołach ponadpodstawowych” Uniwersytetu SWPS, Fundacji UNIQA i zespół RESQL. Dowiedz się też, jaką formę najczęściej przybiera przemoc rówieśnicza i dlaczego rodzi się w małych społecznościach klasowych.

  • „Było źle, jest gorzej” ten mało optymistyczny tytuł to zapowiedź odcinka podcastu „Kanał Strategiczny” poświęconego najnowszemu case’owi Jagurara i wpadkom innych marek. Posłuchaj koniecznie, jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego świeżość bez konsekwencji nie działa.

#warte udziału

  • Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025. Więcej przeczytasz >> TUTAJ.
  • Tematem tegorocznej edycji konferencji Forum IAB 2025 jest zintegrowana przyszłość reklamy digital. Podczas wydarzenia, które odbędzie się 4 i 5 czerwca 2025 roku 100 prelegentów i ponad 1 000 uczestników przez dwa dni będzie wspólnie identyfikować problemy, szukać rozwiązań i kierunków dla sektora komunikacji oraz promować postawy, które definiują przyszłość branży. Poznaj szczegóły wydarzenia >> TUTAJ.

PS #PolecajkiNM cz. 51: raport Ipsos Polska & Effie Polska 2024, fakty i mity na temat ESG, podcast „Wedle uznania”