TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polscy jurorzy w Cannes Lions

Katarzyna Przewuska, Havas Worldwide Warsaw, Piotr Chrobot, Saatchi & Saatchi digital Poland / Interactive Solutions, wezmą udział w obradach jury 60 Cannes Lions.
O autorze
1 min czytania 2013-03-20

Przewuska będzie Jurorem w kategorii PR, pracującej pod przewodnictwem Davida Gallagher’a, Senior Partnera I Chief Executive Officera – agencji Ketchum; Chrobot natomiast, w kategorii Cyber, której przewodzi właściciel i szef, agencji R/GA – Bob Greenberg.

Co roku SAR, jako przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, proponuje do składu jurorskiego w Cannes jurorów. Kandydatury do jury wyłaniane są spośród osób cieszących się uznaniem Klubu Twórców Reklamy. Uzupełnione opisem sukcesów zawodowych i CV oraz rekomendacjami, trafiają do organizatorów Cannes.

Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.

Cannes Lions od 60 lat nagradza kreatywność, oraz inspiruje branżę i rynek komunikacyjny na świecie. Pierwsze raz kreatywne Lwy, przyznało 14 osobowe jury w 1954 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczny jubileuszowy festiwal będzie obfitował w wystąpienia i spotkania z najważniejszym, najlepiej rozpoznawalnymi, najczęściej nagradzanymi za swoją pracę ludźmi biznesu kreatywnego – tak ze strony agencji jak i klientów. Tegoroczne 300 osobowego jury poprowadzą najlepsi światowi dyrektorzy kreatywni, którzy wywarli bezpośredni wpływ na komunikację i kreatywność na świecie.

Poniżej przewodniczący grup jurorskich 60 Cannes Lions

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Branded Content & Entertainment Lions – Scott Donaton – prezes i CEO agencji Ensemble (Interpublic Group)
  • Creative Effectiveness Lions – Shelly Lazarus – przewodnicząca rady nadzorczej i prezes Ogilvy & Mather
  • Cyber Lions – Bob Greenberg – założyciel, prezes i CEO agencji R/GA
  • Design Lions – Mary Lewis – dyrektor kreatywna, partner-założyciel agencji Lewis Moberly
  • Direct Lions – Mark Tutssel – dyrektor kreatywny Leo Burnett
  • Film Lions – Sir John Hegarty – założyciel i dyrektor kreatywny Bartle Bogle Hegarty (BBH)
  • Film Craft Lions – Joe Pytka – znany reżyser reklam i teledysków
  • Innovation Lions – David Droga – założyciel, prezes i szef kreacji agencji Droga5
  • Media Lions – Jack Klues – prezes grupy VivaKi
  • Mobile Lions – Rei Inamoto – główny specjalista ds. kreacji, wiceprezes agencji Akqua
  • Outdoor Lions – Tony Granger – szef działu kreacji w Young & Rubicam
  • PR Lions – David Gallagher – senior partner, CEO na obszar Europy w agencji Ketchum
  • Press Lions – Marcello Serpa – partner i CEO brazylijskiej agencji AlmapBBDO
  • Promo & Activation Lions – Rob Schwartz – globalny dyrektor kreatywny TBWA Worldwide
  • Radio Lions – Ralph van Dijk – współzałożyciel, dyrektor kreatywny australijskiej agencji Eardrum
  • Titanium & Integrated Lions – Dan Wieden – współzałożyciel i prezes Wieden+Kennedy

Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się