Polscy jurorzy w Cannes Lions

Katarzyna Przewuska, Havas Worldwide Warsaw, Piotr Chrobot, Saatchi & Saatchi digital Poland / Interactive Solutions, wezmą udział w obradach jury 60 Cannes Lions.
O autorze
1 min czytania 2013-03-20

Przewuska będzie Jurorem w kategorii PR, pracującej pod przewodnictwem Davida Gallagher’a, Senior Partnera I Chief Executive Officera – agencji Ketchum; Chrobot natomiast, w kategorii Cyber, której przewodzi właściciel i szef, agencji R/GA – Bob Greenberg.

Co roku SAR, jako przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, proponuje do składu jurorskiego w Cannes jurorów. Kandydatury do jury wyłaniane są spośród osób cieszących się uznaniem Klubu Twórców Reklamy. Uzupełnione opisem sukcesów zawodowych i CV oraz rekomendacjami, trafiają do organizatorów Cannes.

Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.

Cannes Lions od 60 lat nagradza kreatywność, oraz inspiruje branżę i rynek komunikacyjny na świecie. Pierwsze raz kreatywne Lwy, przyznało 14 osobowe jury w 1954 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczny jubileuszowy festiwal będzie obfitował w wystąpienia i spotkania z najważniejszym, najlepiej rozpoznawalnymi, najczęściej nagradzanymi za swoją pracę ludźmi biznesu kreatywnego – tak ze strony agencji jak i klientów. Tegoroczne 300 osobowego jury poprowadzą najlepsi światowi dyrektorzy kreatywni, którzy wywarli bezpośredni wpływ na komunikację i kreatywność na świecie.

Poniżej przewodniczący grup jurorskich 60 Cannes Lions

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Branded Content & Entertainment Lions – Scott Donaton – prezes i CEO agencji Ensemble (Interpublic Group)
  • Creative Effectiveness Lions – Shelly Lazarus – przewodnicząca rady nadzorczej i prezes Ogilvy & Mather
  • Cyber Lions – Bob Greenberg – założyciel, prezes i CEO agencji R/GA
  • Design Lions – Mary Lewis – dyrektor kreatywna, partner-założyciel agencji Lewis Moberly
  • Direct Lions – Mark Tutssel – dyrektor kreatywny Leo Burnett
  • Film Lions – Sir John Hegarty – założyciel i dyrektor kreatywny Bartle Bogle Hegarty (BBH)
  • Film Craft Lions – Joe Pytka – znany reżyser reklam i teledysków
  • Innovation Lions – David Droga – założyciel, prezes i szef kreacji agencji Droga5
  • Media Lions – Jack Klues – prezes grupy VivaKi
  • Mobile Lions – Rei Inamoto – główny specjalista ds. kreacji, wiceprezes agencji Akqua
  • Outdoor Lions – Tony Granger – szef działu kreacji w Young & Rubicam
  • PR Lions – David Gallagher – senior partner, CEO na obszar Europy w agencji Ketchum
  • Press Lions – Marcello Serpa – partner i CEO brazylijskiej agencji AlmapBBDO
  • Promo & Activation Lions – Rob Schwartz – globalny dyrektor kreatywny TBWA Worldwide
  • Radio Lions – Ralph van Dijk – współzałożyciel, dyrektor kreatywny australijskiej agencji Eardrum
  • Titanium & Integrated Lions – Dan Wieden – współzałożyciel i prezes Wieden+Kennedy

Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się