Przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL kampania jest kolejną odsłoną akcji 365 Dni Testów Renault. Ma ona na celu zachęcenie do testowania samochodów oraz sprawdzenia ich technologii w warunkach codziennego użytkowania. Każdy z łatwością może na stronie testujzpasja.pl zapisać się na wyjątkową 24-godzinną samodzielną jazdę testową. W ramach akcji można testować Renault Kadjar i Megane, a niebawem dołączą do nich kolejne modele.
Kreacje z udziałem popularnych skoczków obejrzymy w mediach społecznościowych. Kampania startuje we wrześniu i potrwa przez cały sezon skoków narciarskich.
Zobacz również
– To już trzeci rok kiedy Renault jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Sukcesy poprzednich kampanii z udziałem polskich skoczków potwierdziły, że są świetnymi ambasadorami modeli Renault. Teraz zaprosiliśmy ich do grona testerów w akcji 365 Dni Testów Renault – powiedziała Olga Pilarczyk, marketing communication manager East z Renault Polska.
– Polscy skoczkowie w prosty i zabawny sposób prezentują rozwiązania zastosowane w promowanych modelach samochodów Kadjar i Megane. Dzięki akcji 365 Dni Testów Renault każdy ma możliwość osobiście przekonać się, który samochód jest odpowiedni do jego potrzeb – powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director publicis.
Agencje Publicis i Publicis DWL oraz dom mediowy OMD opracowały specjalnie dopasowane podejście strategiczne oraz ścieżkę konsumenta dostosowaną do jego aktywności w mediach społecznościowych używając między innymi form takich jak posty na FB i Instagrama, bumper addy, instastories, gify.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Produkcją zajęła się Filmokracja, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing