TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polska agencja brandingowa wkracza na zagraniczne rynki i trzeci rok z rzędu notuje rekordowe wzrosty przychodów

Rok 2017 przyniósł firmie Admind Branding & Communications przychód w wysokości 13,8 mln zł, co oznacza ponad 300-procentowe tempo wzrostu w stosunku do 2016 roku. Był to trzeci rok z rzędu, w którym agencja odnotowała dynamiczne zwiększenie obrotów.
O autorze
1 min czytania 2018-03-30

Przełożyło się to na podwojenie liczby pracowników i otwarcie zagranicznych filii agencji. Tym samym Admind stał się największą agencją brandingową w Polsce.

Admind Branding & Communications – największa w Polsce agencja brandingowa – został założony w 2010 roku w Krakowie przez Krzysztofa Langera i Mateusza Zabierowskiego. Admind specjalizuje się w kreowaniu kompleksowego wizerunku marek.

Jesteśmy niezależną agencją, kapitał jest w rękach wspólników w podziale 50/50 procent. Dysponujemy bogatą ofertą usług dla naszych klientów, zarówno w trybie dedykowanych teamów, jak i w postaci rozwiązań projektowych – wyjaśnia Mateusz Zabierowski, Partner & CEO w firmie Admind.

Agencję tworzy zespół ponad 60 ekspertów kreatywnych. Specjalizują się oni w takich dziedzinach, jak tworzenie, rozwój i implementacja brandu, projektowanie i usługi kreatywne, design, brand experience oraz web agility.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Admind to przede wszystkim zespół ekspertów o komplementarnych umiejętnościach, którzy świadczą usługi najwyższej jakości. Przyciągamy zarówno młode talenty, jak i osoby z wieloletnim doświadczeniem. Wszystkich łączy pasja projektowania i zamiłowanie do brandingu. Aby mieć pewność, że zatrudniamy właściwych ludzi na właściwe miejsca, opracowaliśmy dość restrykcyjny proces rekrutacji. Zbudowaliśmy go na bazie candidate experience (CX) – mówi Anna Popek, HR Manager.

Dzięki światowemu poziomowi świadczonych usług agencja weszła na międzynarodowe rynki i obsługuje takich klientów, jak grupa ABB. Współpracę o zasięgu globalnym agencja opiera przede wszystkim na budowaniu bliskich relacji z klientami, czego efektem była obecność i bezpośrednia współpraca z partnerami w Szwajcarii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Admind może się pochwalić również współpracą z polskimi klientami, takimi jak Konsulat USA, Ekstraklasa, Grupa Buma, Gorillo czy Centrum Transferu Technologii Politechniki Krakowskiej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na wysoki standard świadczonych usług oddziałują zarówno potrzeby globalnej marki, jak i konkurencja na arenie międzynarodowej.

Nasi projektanci i koordynatorzy projektów odbywają wiele podróży służbowych, zacieśniając współpracę z kluczowymi klientami agencji i jednocześnie poszerzając zasięg usług świadczonych przez Admind – tłumaczy Małgorzata Macuda, Project Manager.

Plany na przyszłość zakładają wykorzystanie obecnego potencjału firmy do umocnienia jej pozycji na międzynarodowych rynkach.

W tym roku zamierzamy rozszerzyć zasięg naszego oddziaływania oraz zbudować konkurencyjność w Europie Środkowej. Pomoże nam w tym otwarcie nowego biura za granicą, a także zacieśnienie współpracy z agencjami partnerskimi na Ukrainie i w Macedonii. Myślimy globalnie, mając na uwadze, że dominująca pozycja w regionie zwiększy naszą konkurencyjność na rynkach światowych – deklaruje Mateusz Zabierowski, Partner & CEO.