Google Marketing Platform to aktualnie najbardziej popularne i rozbudowane narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami w internecie. To ujednolicona platforma reklamowa i analityczna, która umożliwia lepszą współpracę zespołów marketingowych. W jej skład wchodzą: Display & Video 360, Campaign Manager, Search Ads 360, Studio/ Creative, Google Analytics 360, Tag Manager 360, Optimize 360, Data Studio i Surveys 360. Każde z narzędzi pełni inną rolę w procesie zarządzania zakupem mediów i efektywnej analizie danych.
Każdy z certyfikatów GMP jest przyznawany na podstawie przedstawienia licznych case studies potwierdzających innowacyjne wykorzystanie tych produktów Google oraz indywidualnych egzaminów zdanych przez pracowników.
Zobacz również
Certyfikat Google dla polskiej agencji z korzyścią dla reklamodawców
Pełna certyfikacja organizacji przekłada się dla klienta na maksymalne wykorzystanie możliwości produktów Google’a. Ich efektywne wdrożenie pozwala na diagnozę dojrzałości cyfrowej firmy, zwiększenie konwersji, łączenie danych z wielu źródeł czy wykorzystanie machine learningu w kampaniach. Bardzo ograniczona liczba firm posiadających pełną certyfikację tak popularnego narzędzia świadczy o wysokich wymaganiach, jakie stoją przed kandydatami.
Oprócz wspomnianej certyfikacji, firma SalesTube posiada także status Sales Partnera co oznacza, że dodatkowo oferuje klientom możliwość zakupu dostępu do wszystkich produktów GMP z pewnego źródła i transparentnym systemem prowizji. Dla kupujących wspomnianą technologię spółka w 2018 r. utworzyła osobną strukturę w postaci zespołu Marketing Platforms kierowanego przez Jacka Józwiaka, certyfikowanego trenera Google D&V 360. Żeby zapewnić maksymalną efektywność prowadzonych działań, do dyspozycji klientów jest także team intelligence Division pod przewodnictwem Magdy Niewiadomskiej, który doradza i realizuje wdrożenia narzędzi analitycznych. Na koncie ma m.in. największe wdrożenie GA360 w CEE- dla Grupy Wirtualna Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Cieszę się, że SalesTube daje pozytywny przykład, jak polskie firmy wyróżniają się na tle konkurencji z całego świata. Od wielu lat dbamy o rozwój cyfrowej dojrzałości naszych klientów przez wdrożenia strategii, konsulting czy szkolenia. Dzięki pełnej certyfikacji to zadanie jest ułatwione. Warto podkreślić, że na to osiągnięcie składa się ponad 200 indywidualnie zdanych egzaminów naszych ekspertów, którzy latami budowali doświadczenie wykorzystywane przy obsłudze zarówno gigantów e-commercowych jak i mniejszych przedsiębiorców czy agencji – mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do grona marek z pełną certyfikacją należy m.in. MightyHive kupiona dwa lata temu za 150 milionów dolarów przez Martina Sorella (byłego CEO WPP – największej grupy reklamowo-PRowej na świecie), czy posiadająca ponad 30 biur agencja digitalowa Jellyfish.