Polska agencja wyróżniona przez Facebooka

Homebook.pl to jeden z ośmiu polskich projektów, które zostały wyróżnione na oficjalnej stronie Facebooka.
O autorze
1 min czytania 2014-07-03

Zespół agencji Social Media Now zajmuje się prowadzeniem działań reklamowych dla serwisu Homebook.pl od trzeciego kwartału 2013 roku. Obecność firmy na Facebooku ma dwa cele – zwiększenie rozpoznawalności marki wśród osób zainteresowanych tematem aranżacji wnętrz oraz wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników w serwisie Homebook.pl. Dzisiaj możemy już mówić o spektakularnym sukcesie! Dlaczego? Homebook.pl poprzez efektywnie kampanie reklamowe stał się jednym z najczęściej odwiedzanych polskich fanpage’y na Facebooku. Szacuje się, że codziennie za pośrednictwem fanpage platformę Homebook.pl odwiedza blisko 4 500 osób. Według dostępnych statystyk oznacza to, że aż 67% wejść na stronę internetową tego projektu oraz rejestracji w serwisie pochodzi właśnie z tego źródła. Dodatkowo na uwagę zasługuje tutaj niski koszt pozyskania zarejestrowanych użytkowników serwisu Homebook. Okazuje się, iż system reklamowy na Facebooku jest czterokrotnie tańszym kanałem dotarcia do grupy docelowej niż inne możliwe formy reklamy. W jaki sposób prowadzić efektywnościowe kampanie reklamowe? W czym tkwi sukces podjętych przez agencję Social Media Now działań?

„Dzięki utworzeniu dużej liczby precyzyjnie targetowanych grup oraz ciągłej optymalizacji i monitorowaniu wydajności udało się osiągnąć bardzo dobre wyniki kampanii” – w ten sposób prowadzenie efektywnych kampanii reklamowych wyjaśnia Piotr Chmielewski, założyciel agencji Social Media Now, który zajmuje się również szkoleniami z mediów społecznościowych. „System reklamowy serwisu Facebook pozwala na bardzo precyzyjne dotarcie reklam do grup docelowych, które idealnie odpowiadają celom biznesowym firm. Nie wystarczają jednak najprostsze rozwiązania. Aby zoptymalizować współczynnik konwersji potrzebne jest ciągłe testowanie i poszukiwanie idealnych odbiorców.” – dodaje Chmielewski.

Kluczem do sukcesu są również treści zamieszczane na fanpage’u, które powinny być atrakcyjne dla użytkowników. Interesujący komunikat opatrzony ciekawym obrazem powoduje, że fani chętniej wchodzą w interakcje, a tym samym przyłączają się do tworzenia ciekawej i bogatej merytorycznie strony.

W przeciągu dwóch miesięcy profil Homebook.pl został polubiony przez 116 tysięcy nowych osób. Oznacza to, że zespół agencji skutecznie koordynował wszystkie działania w serwisie Facebook, które przełożyły się na znaczne efekty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj