Midastry połączy ze sobą coraz większą grupę HNWI (High-Net-Worth-Individuals), udostępniając oferty inwestycyjne dla najbardziej wyrafinowanych odbiorców, unikatowe przeżycia, prestiżowe nieruchomości i luksusowe przedmioty niedostępne nigdzie indziej na rynku. Projekt jest realizowany dla Direct Opportunities Network.
Biznesmeni, topowi sportowcy, arystokraci – wszyscy kojarzą się z bajecznymi majątkami i możliwościami przekraczającymi wyobrażenia zwykłego śmiertelnika. Tylko co zrobić, jeżeli można kupić wszystko? Jak się wyróżnić, jeżeli kolejne miliony dolarów nie świadczą już o prestiżu? Wciąż wzrasta liczba osób, u których wartość płynnych aktywów przekracza 1 mln dolarów. Badania opublikowane przez Capgemini w World Wealth Report 2017 pokazują, że w Europie liczba HNWI (High-Net-Worth-Individuals) to 4,5 mln osób, których wartość jest szacowana na blisko 15 bln dolarów. W samej Polsce mieszka ponad 40 tys. HNWI – zgodnie z raportem KPMG “Luxury Goods Market in Poland 2016”.
Zobacz również
– Dla Risen tworzenie Midastry to wielkie wyróżnienie. Nasze kompetencje technologiczne i doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów przekonały właścicieli DON, że stworzymy platformę spełniającą oczekiwania klientów z grupy HNWI – mówi Sebastian Opałczyński, Dyrektor IT w Risen. – Nowy projekt bardzo nas cieszy zwłaszcza patrząc na doświadczenie biznesowe naszego partnera.
Piotr Nietrzebka, Dyrektor Operacyjny dodaje – W Risen wszystkie projekty traktujemy jak własne – dbamy o każdy detal i niezawodność. Jednak lata doświadczenia uświadomiły nam, że doskonała technologia to tylko część biznesu i dlatego podpowiadamy klientom jak sprawdzić czy dane rozwiązanie jest potrzebne na rynku lub jak je lepiej dopasować. Myślę, że świadomość tego była kluczem do pozyskania zaufania DON, który powierza nam stworzenie tak ekscytującego produktu jak Midastry.
Współpraca Risen z Direct Opportunities Network obejmuje zaprojektowanie i stworzenie od podstaw platformy Midastry, gdzie dostępne będą m.in. supersamochody, luksusowe jachty, nieruchomości czy prestiżowe wydarzenia. Firma zbudowała m.in. platformę Kolomnie.pl, która miesiąc po oficjalnym otwarciu mogła się pochwalić 100 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. Wcześniej klientami firmy były takie marki jak: Pracuj.pl, Tauron, czy PPG (właściciel marki Dekoral).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– HNWI i UHNWI to bardzo wymagające grupy, które potrzebują kompleksowej oferty możliwości inwestycyjnych i networkingowych na wysokim poziomie. Midastry jest dla nich takim rozwiązaniem, bo łączy unikatowe oferty, doradztwo i pewność co do kontrahenta oraz samej inwestycji – mówi Boris Miljevic, Ambasador Marki Direct Opportunities Network. – Wybór Risen nie był przypadkowy. Doświadczenie jakie posiada firma i zrozumienie potrzeb biznesowych projektu Midastry przekonały nas do takiej decyzji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Trendy światowe dotyczące bogacenia się społeczeństwa potwierdzają, że dedykowane rozwiązania dla HNWI i UHNWI będą coraz bardziej potrzebne. Oczekiwania klientów z tych segmentów wymuszają na rynku wprowadzanie kompleksowych możliwości zarówno inwestycyjnych, jak i zakupu prestiżowych dóbr luksusowych, które będą odpowiednio ocenione, akredytowane i zweryfikowane.