Wizualizacja „Experience Zakopane” o wyjątkowym odczuciu realności pokazuje zarówno okolicę, jak i wnętrze jeszcze nieistniejącej inwestycji.
Destinations VR zaprezentowała swoją pierwszą realizację w hotelu Radisson Blue w Warszawie. Pokaz przedpremierowy miał charakter interaktywny – wszyscy uczestnicy mieli okazję założyć gogle Oculus Rift i przenieść się w świat nowo budowanej inwestycji. Specyfika tego typu aplikacji VR (Virtual Reality) to przede wszystkim faktyczne odczucie zmysłami przebywania w danym miejscu, tj. poczucie przestrzeni, odległości, możliwość poruszania się.
Zobacz również
„W moim odczuciu rozpoczyna to nową erę w rozwoju branży turystycznej – stwierdza Piotr Baczyński, CEO w Destinations VR – W przeciwieństwie do dotychczasowych prób wizualizacji 3D poprzez zdjęcia panoramiczne czy animacje, aplikacje na Oculus Rift czy Samsung Gear VR dają możliwość szczegółowego odwzorowania rzeczywistości, a użytkownikom doświadczenia miejsca, jego atmosfery i szczególnego charakteru. Jesteśmy tylko o krok od tego, aby umożliwiać w ten sposób klientom możliwość rezerwacji, wyboru miejsca, hotelu czy nawet konkretnego pokoju z pożądanym widokiem z okna.”
Technologicznym wykonawcą aplikacji jest firma Immersion, która wykorzystuje rewolucyjny silnik Unreal 4 umożliwiający uzyskanie niezwykle realistycznej jakości obrazu w czasie rzeczywistym. Aplikacje są w pełni kompatybilne z wyświetlaczami wirtualnej rzeczywistości takimi jak Oculus Rift czy Samsung Gear VR, natomiast działają także na tradycyjnych monitorach, telewizorach i rzutnikach.
Aplikacja „Experience Zakopane” będzie wykorzystywana do prezentacji inwestorom, promocji wśród klientów indywidualnych, jak i sprzedaży powstającego obiektu. Technologia VR będzie wykorzystywana jako narzędzie nowoczesnego marketingu w branży turystycznej. Destinations VR ma w planach realizację kolejnych aplikacji VR dla obiektów hotelowych i turystycznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing