„Best in Travel 2016” na siódmym miejscu znalazła się Polska. W rankingu tworzonym przez wydawcę przewodników turystycznych (Lonely Planet), wyróżniono tylko dwa europejskie kraje. Turystom, którzy planują je odwiedzić Autostrada Wielkopolska rekomenduje bezpłatną aplikację A2 DO EUROPY – mobilny przewodnik po europejskich trasach, dostępny w 7 językach do wyboru: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, włoskim oraz rosyjskim.
Turyści zagraniczni coraz chętniej odwiedzają 28 państw Unii Europejskiej – ich liczba w 2015 r. zwiększyła się o 5,3%. Według prognoz UNWTO, w 2016 roku podróży do krajów europejskich będzie o blisko 4,5% więcej. Co powinni zobaczyć turyści, którzy zdecydują się na podróż po Polsce? Eksperci, którzy przygotowali ranking „Best in Travel 2016” nominując Polskę zwrócili uwagę m.in. na Wrocław (Europejska Stolica Kultury 2016), Kraków (Światowe Dni Młodzieży), Wieliczkę, Łódź, Gdańsk, Szczecin, Mazury a także Puszczę Białowieską oraz… pola golfowe w województwie zachodniopomorskim.
Zobacz również
Po Polsce nawet zimą podróżujemy sprawnie i w komfortowych warunkach. Bez względu na to czy trasa przebiega tylko przez nasz kraj, czy wiedzie też przez inne europejskie państwa, zawsze warto przygotować się do niej solidnie i z wyprzedzeniem. Nasza aplikacja A2 do EUROPY to kompendium wiedzy niezbędne dla każdego kierowcy wybierającego się w krótszą czy bardzo długą podróż. Dzięki niej można sprawdzić długość trasy, wyliczyć koszt przejazdu czy zapoznać się z obowiązującymi limitami prędkości. Już wkrótce pojawią się nowe, użyteczne funkcjonalności aplikacji, które będą wynikiem konsultacji z użytkownikami dróg – mówi Zofia Kwiatkowska, rzeczniczka prasowa AWSA.
Każdy internauta może wziąć udział w ankiecie i zdecydować, o jaką dodatkową funkcjonalność chciałby rozszerzyć aplikację. Na liście proponowanych udogodnień jest m.in. zintegrowanie trasy wyznaczonej z A2 DO EUROPY z aplikacją BlaBlaCar, umożliwiającą współdzielenie kosztów podróży. Zmiana wybrana przez internautów zostanie wprowadzona jeszcze przed wakacjami letnimi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach