To co szczególnie wyróżnia markę Funwear, to fakt, że swoje pomysły czerpią z doświadczeń życiowych. Syn założycieli brandu cierpi bowiem na Rdzeniowy Zanik Mięśni.
– Od samego początku, gdy tylko dowiedzieliśmy się o chorobie Filipa, życie stawiało przed nami wiele wyzwań. Jednym z nich było znalezienie odpowiedniej odzieży, która łączyłaby ze sobą odpowiednie udogodnienia związane z takimi czynnościami jak ubieranie, czy rozbieranie z przyjaznym i nowoczesnym wyglądem – mówią założyciele Funwear.
Zobacz również
Gdy już po raz kolejny nie mogli znaleźć takowej na rynku, w ich głowach pojawił się pomysł, aby zacząć tworzyć ubrania, które będą jednocześnie funkcjonalne i wizualnie ładnie.
Tak więc powstała marka Funwear, która – jak podkreślają jej twórcy – jest synonim jakości, dobrego designu, wolności i braku ograniczeń dla każdego, kto zechce z niej skorzystać.
Ubrania marki przeznaczone są dla osób z niepełnosprawnościami, bowiem dzięki zastosowaniu kilku specjalnych detali, zakładanie ich nie sprawia im żadnego problemu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W swojej ofercie marka Funwear posiada m.in. spodnie, t-shirty, wzorzyste bluzy, a także kominy na głowę. Więcej informacji na temat brandu znajduje się na jej stronie.
PS
W ubiegłym roku Tommy Hilfiger zaprezentował najnowszą odsłonę kolekcji „Adaptive”, którą projektant stworzył z myślą o niepełnosprawnych. Nowa linia ubrań pełna jest detali, które usprawniają ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.
PS2
We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu 2019 roku IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
PS3
Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Powstała w 2015 roku, a obecnie zatrudnia 13 osób. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.