“Nie ważne, jakie masz plany na przyszłość, ale to, co robisz rób z pasją, zamiłowaniem i radością. Kiedy chcesz szalej, a jeśli nie to odpoczywaj Ścigaj się i walcz, tak jakby jutro nie istniało i nigdy nie dawaj za wygraną, żyj po swojemu, ciesz się chwilą i zawsze rób to w dobrym stylu!” Marka Lancerto chce, dzięki nowej kampanii, pokazać, że towarzyszy mężczyznom w każdej podjętej przez nich decyzji.
Spot kampanii jest bardzo świeży i myślę, że po zobaczeniu go poczujesz zapach letniej bryzy i wiosennego wieczoru:
Zobacz również
PS
Jednak, chłopcy, podobnie jak dziewczynki, przynajmniej raz w życiu słyszeli, że prawdziwy mężczyzna powinien zachowywać się lub reagować w określony sposób. W zeszłorocznej reklamie AXE widzieliśmy jednak, że schematy poddawane są pod rozważanie. Czy mężczyźnie wypada…?
Kampania #isitokforguys powstała, aby wyzwolić facetów spod nacisku „bycia mężczyzną” i uprawniać ich do tego, aby byli kimkolwiek chcą być.
Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polskie marki modowe zaczynają być coraz mocniejszymi graczami. Twarzą najnowszej kampanii polskiej marki Reserved została Cindy Crawford. Jesienią zeszłego roku w kampanii marki pojawiła się Kate Moss, co mocno zapowiadało, że Reserved się zmienia i wkracza na międzynarodową arenę.