Mandel to polska marka, która produkuje stylowe torebki, ręcznie wyrabiane przez polskich kaletników. Niedawno założycielka brandu – Monika Kalicińska – wpadła na świetny pomysł, który może przyczynić się do poprawy naszego środowiska.
Marka wprowadziła bowiem program Circular Concept w duchu obiegu zamkniętego. W jego ramach klienci, zamiast wyrzucać zniszczoną czy uszkodzoną torebkę, mogą oddać ją do naprawy lub do recyklingu.
Zobacz również
Co więcej, Mandel oferuje także możliwość wypożyczania torebek, na przykład na specjalne okazje, a także second-hand, gdzie zakupimy używane produkty marki.
Z okazji wprowadzenia programu Circular Concept, brand stworzył kampanię we współpracy z polską ilustratorką Anią Augustynowicz. W efekcie powstała seria ciekawych kolaży.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
2019 rok niewątpliwie przebiegał pod hasłem ekologii. Nic więc dziwnego, że wiele popularnych marek wprowadziło w ostatnich miesiącach wiele ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie przyczynić się do poprawy naszego środowiska. Przedstawiamy więc te najciekawsze.
PS2
W grudniu 2019 roku marka Levi’s nawiązała współpracę z włoską organizacją Porto Alegre, która wspiera osoby najbardziej potrzebujące, w tym m.in. uchodźców. W jej ramach powstała kolekcja akcesoriów z recyklingowanego dżinsu, którą uszyli podopieczni fundacji.