Mandel to polska marka, która produkuje stylowe torebki, ręcznie wyrabiane przez polskich kaletników. Niedawno założycielka brandu – Monika Kalicińska – wpadła na świetny pomysł, który może przyczynić się do poprawy naszego środowiska.
Marka wprowadziła bowiem program Circular Concept w duchu obiegu zamkniętego. W jego ramach klienci, zamiast wyrzucać zniszczoną czy uszkodzoną torebkę, mogą oddać ją do naprawy lub do recyklingu.
Co więcej, Mandel oferuje także możliwość wypożyczania torebek, na przykład na specjalne okazje, a także second-hand, gdzie zakupimy używane produkty marki.
Z okazji wprowadzenia programu Circular Concept, brand stworzył kampanię we współpracy z polską ilustratorką Anią Augustynowicz. W efekcie powstała seria ciekawych kolaży.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
2019 rok niewątpliwie przebiegał pod hasłem ekologii. Nic więc dziwnego, że wiele popularnych marek wprowadziło w ostatnich miesiącach wiele ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie przyczynić się do poprawy naszego środowiska. Przedstawiamy więc te najciekawsze.
PS2
W grudniu 2019 roku marka Levi’s nawiązała współpracę z włoską organizacją Porto Alegre, która wspiera osoby najbardziej potrzebujące, w tym m.in. uchodźców. W jej ramach powstała kolekcja akcesoriów z recyklingowanego dżinsu, którą uszyli podopieczni fundacji.