Polska marka zachęca do rozważnych zakupów – wprowadziła second hand oraz wypożyczalnię

Polska marka zachęca do rozważnych zakupów – wprowadziła second hand oraz wypożyczalnię
Polska marka Mandel ruszyła z nowym projektem pod hasłem Circular Concept, w ramach którego oferuje swoim klientom opcję wypożyczania torebek, naprawiania ich, a także zakup używanych produktów.
O autorze
1 min czytania 2020-01-09

Mandel to polska marka, która produkuje stylowe torebki, ręcznie wyrabiane przez polskich kaletników. Niedawno założycielka brandu – Monika Kalicińska – wpadła na świetny pomysł, który może przyczynić się do poprawy naszego środowiska.

Marka wprowadziła bowiem program Circular Concept w duchu obiegu zamkniętego. W jego ramach klienci, zamiast wyrzucać zniszczoną czy uszkodzoną torebkę, mogą oddać ją do naprawy lub do recyklingu.

Co więcej, Mandel oferuje także możliwość wypożyczania torebek, na przykład na specjalne okazje, a także second-hand, gdzie zakupimy używane produkty marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji wprowadzenia programu Circular Concept, brand stworzył kampanię we współpracy z polską ilustratorką Anią Augustynowicz. W efekcie powstała seria ciekawych kolaży. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

2019 rok niewątpliwie przebiegał pod hasłem ekologii. Nic więc dziwnego, że wiele popularnych marek wprowadziło w ostatnich miesiącach wiele ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie przyczynić się do poprawy naszego środowiska. Przedstawiamy więc te najciekawsze.

PS2

W grudniu 2019 roku marka Levi’s nawiązała współpracę z włoską organizacją Porto Alegre, która wspiera osoby najbardziej potrzebujące, w tym m.in. uchodźców. W jej ramach powstała kolekcja akcesoriów z recyklingowanego dżinsu, którą uszyli podopieczni fundacji.