Letnie wyprzedaże to cudowny okres dla fashionistek! Daje on mnóstwo okazji do tego, aby wymarzone modele butów kupić w okazyjnych cenach. Sarenza znajduje się w gronie najbardziej zaufanych sklepów internetowych, dzięki czemu odnotowuje 83% wzrost sprzedaży w porównaniu do roku ubiegłego. Nieustanie obserwujemy światowe trendy i wychodzimy naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Dbamy o to, aby w naszej ofercie znalazły się najbardziej pożądane marki – powiedział Stéphane Treppoz, CEO Sarenza.
Jak pokazują badania Sarenzy polskie konsumentki najczęściej kupują w godzinach porannych i płacą na ogół za pobraniem. Kartą kredytową najczęściej płacą Belgijki, Hiszpanki, Francuski i Włoszki. Polki kupują za pomocą komputerów stacjonarnych – zaledwie 15% polskich konsumentek wykorzystuje do zakupów smartfony lub tablety. Dla porównania 45% klientek z Holandii, 43% z Hiszpanii i 39% z Włoch używa do zakupów urządzeń mobilnych. Trzy główne ośrodki sprzedaży na mapie Polski to Warszawa (32%), Poznań (7%) i Kraków (7%).
Zobacz również
Polki kupują przez Internet przede wszystkim obuwie sportowe. Najczęściej wybieraną marką jest Converse i New Balance. Następne w kolejności są sandały i balerinki – tu prym wiedzie marka Geox.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell