Polski chmiel, polska dusza

Polski chmiel, polska dusza – to hasło znajdujące się na nowej etykiecie piwa i jednocześnie główne przesłanie rozpoczynającej się kampanii reklamowej Tyskiego. Premiera najnowszego spotu w TV odbyła się 1 maja, a jego komunikacja wspierana jest również w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2015-05-04

Kampania potrwa aż do października.

Do warzenia piwa wykorzystuje się kilka składników, jednak jeden z nich ma wyjątkowe znaczenie, gdyż nadaje mu charakterystyczny posmak i aromat. Tym składnikiem jest oczywiście chmiel i dlatego można nazwać go duszą piwa. Chmiel to jeden z niezbędnych składników do uwarzenia dobrego piwa. Można go porównać do przyprawy – jedna jego szyszka może zawierać aż 850 różnych aromatów dzięki którym piwo zyskuje charakterystyczną goryczkę i zapach. To właśnie chmiel stał się głównym bohaterem nowej kampanii Tyskiego – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek.

Kampania rusza 1 maja, oprócz spotu TV oraz outdooru działania prowadzone będą również w Internecie. Tyskie z nową etykietą, wzbogaconą o szyszki chmielu i hasło Polski Chmiel Polska Dusza, jest już dostępne w sklepach w całej Polsce. 

Za kreację nowej kampanii oraz działania ATL odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. Spot wyreżyserowali: Tomek Kapuściński i Karolina Lewicka z Konqubinat. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, postprodukcję Platige Image, a udźwiękowienie Juice. Zakup mediów leży po stronie domu mediowego MEC, działania PR realizuje agencja Q&ACommunications. Zmiany etykiety przygotowała agencja Delikatessen.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing