Kampania potrwa aż do października.
Do warzenia piwa wykorzystuje się kilka składników, jednak jeden z nich ma wyjątkowe znaczenie, gdyż nadaje mu charakterystyczny posmak i aromat. Tym składnikiem jest oczywiście chmiel i dlatego można nazwać go duszą piwa. Chmiel to jeden z niezbędnych składników do uwarzenia dobrego piwa. Można go porównać do przyprawy – jedna jego szyszka może zawierać aż 850 różnych aromatów dzięki którym piwo zyskuje charakterystyczną goryczkę i zapach. To właśnie chmiel stał się głównym bohaterem nowej kampanii Tyskiego – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek.
Zobacz również
-
„Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”: kampania Energy Blast z przekazem do młodych użytkowników social mediów
-
„This Year Next Year. 2025 Global Midyear Forecast”: globalne przychody z reklam w 2025 roku wyniosą 1,08 biliona dolarów [RAPORT WPP Media]
-
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
Kampania rusza 1 maja, oprócz spotu TV oraz outdooru działania prowadzone będą również w Internecie. Tyskie z nową etykietą, wzbogaconą o szyszki chmielu i hasło Polski Chmiel Polska Dusza, jest już dostępne w sklepach w całej Polsce.
Za kreację nowej kampanii oraz działania ATL odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. Spot wyreżyserowali: Tomek Kapuściński i Karolina Lewicka z Konqubinat. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, postprodukcję Platige Image, a udźwiękowienie Juice. Zakup mediów leży po stronie domu mediowego MEC, działania PR realizuje agencja Q&ACommunications. Zmiany etykiety przygotowała agencja Delikatessen.
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
Słuchaj podcastu NowyMarketing