…stać się kluczowym graczem w zakresie e-commerce na czeskim rynku.
Silnik QuartiCON.com generuje w sklepach internetowych średnio 12% więcej sprzedaży miesięcznie. Wyświetla klientom ramki rekomendacji produktów, których zawartość jest dopasowana do ich konkretnych i aktualnych potrzeb. Rozwiązanie bazuje na sztucznej inteligencji, która dzięki algorytmom bada w czasie rzeczywistym dokładnie zachowanie kupujących. W praktyce oznacza to na przykład, że jeśli klient właśnie ogląda jakiś produkt i ma zamiar go kupić, system wygeneruje automatycznie inne propozycje.
Zobacz również
– Wykorzystujemy moc big data i sztucznej inteligencji do usprawnienia procesu zakupowego. Widzimy, że to działa i przynosi realne korzyści klientom na całym świecie. Przygotowywane przez nas ramki rekomendacji, które wyglądają tak samo jak strona konkretnego sklepu, wzbudzają impuls zakupowy i ponownie angażują konsumenta. Badania pokazują, że dzięki silnikowi QuartiCON.com średnio co 8 kupujący dodaje do koszyka kolejny produkt. A co najważniejsze – nasze rozwiązanie nie wymaga żadnych skomplikowanych działań ze strony właściciela sklepu, co klienci bardzo doceniają – mówi Paweł Wyborski, CEO w QuartiCON.com
QuartiCON.com od roku współpracuje z czeskimi firmami. Obecnie ma w Czechach 35 klientów, 10 kolejnych jest w fazie testowania silnika rekomendacji.
– Jesteśmy przygotowani do ekspansji na europejskim rynku. Mamy partnerów w krajach bałtyckich, a klienci z Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Hiszpanii i Portugalii są w trakcie testowania naszego silnika. W Czechach natomiast udało nam się zanotować największy udział w rynku rozwiązań z zakresu systemów personalizacji. To dla nas ważny i perspektywiczny kraj, a nowo otwarte biuro i zatrudniony zespół handlowców pozwolą nam zapewnić aktualnym i przyszłym klientom jeszcze lepsze wsparcie – mówi Dariusz Knyziak, COO w QuartiCON.com
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Do wsparcia sprzedaży system QuartiCON.com wykorzystują znane, globalne marki m.in.: Leroy Merlin, Decathlon, Tous, Quiosque, Yves Rocher, Topsecret, Sizeer, Timberland, Topmall, Black Red White, Ombre, Primamoda, Denley, Eurofirany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Siedziba w Czechach to pierwszy zagraniczny oddział QuartiCON.com. Firma prowadzi już zaawansowane działania zmierzające do otwarcia kolejnych biur w innych krajach.