Niewątpliwie zagranie roli superbohatera może wywindować czyjąś karierę na zupełnie inny poziom. W końcu filmy akcji zazwyczaj odnoszą ogromne sukcesy, a jeśli dodamy do tego te produkcje bazujące na komiksach wydawnictwa Marvel, to mamy murowane powodzenie. Nie dziwi więc nikogo fakt, że aktorzy wcielający się w rolę Supermana czy Kapitana Ameryki są obecnie jednymi z najpopularniejszych na świecie.
Z okazji premiery filmu „Avengers: Koniec gry”, Adam Lapko, grafik i ilustrator pochodzący z Gliwic, postanowił sprawdzić, jak w rolach superbohaterów wyglądaliby nasi rodzimi aktorzy, tacy jak Robert Więckiewicz, Maciej Musiał, Tomasz Karolak czy Piotr Stramowski i stworzył ilustracje przedstawiające Polaków jako bohaterów Marvela.
Zobacz również
Musimy przyznać, że prezentują się niezwykle obiecująco i świetnie „wchodzą” w rolę. Może nadszedł czas na naszą polską odpowiedź na Avengersów? 😉
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: facebook.com/ilustratornazlecenie
PS
Wiele marek znanych w Polsce, także tych powstałych w naszym kraju, działa pod obcojęzycznymi nazwami. A jakby przetłumaczyć je na język polski? Czy będą brzmieć i wyglądać równie zachęcająco?
PS2
Miód pitny Wściekła Pszczoła, produkty roślinne Z Gruntu Dobre, salon masażu Masarnia, batoniki Anusie Kakao XXL, piwo Dla Paskudnych Pijaków – wśród polskich marek można znaleźć prawdziwe perełki i antyperełki nazewnicze. Które z nich warto pochwalić za wyróżniającą się nazwę i branding, a które wręcz przeciwnie?