W ramach umowy podpisanej na najbliższy sezon piłkarski, firma U Jędrusia, jako Partner Produktowy, będzie promować swoje produkty pod stworzoną specjalnie na rynek niemiecki marką Krupinski – Polnische Spezialitäten.
Przez cały okres obowiązywania umowy firma U Jędrusia będzie mogła posługiwać się tytułem „Partner Produktowy Borussi Dortmund” oraz oficjalnym logo partnera produktowego klubu w reklamach i działaniach public relations. Na mocy podpisanego kontraktu, firma U Jędrusia zyskała także prawo do prezentacji logo Krupinski – Polnische Spezialitäten na telebimach, w magazynie dla kibiców dostępnym podczas wszystkich meczów Bundesligi, na oficjalnej stronie Borussi Dortmund oraz na tablicach partnerów produktowych znajdujących się w hali stadionu i w strefie VIP.
Zobacz również
Podczas meczów Borussi Dormund w Bundeslidze, w stadionowej telewizji będzie prezentowana reklama produktów marki Krupinski – Polnische Spezialitäten. Kontrakt umożliwia również komunikację z niemieckimi fanami Borussi Dortmund za pośrednictwem social mediów. Planowane są także loterie oraz emisja odcinka specjalnego o produktach firmy U Jędrusia w popularnym programie kulinarnym „Nobby kocht”. Ponadto kontrakt upoważnia do sprzedaży w hali stadionu Borussi Dortmund wybranych produktów marki Krupinski – Polnische Spezialitäten, dzięki czemu każdy kibic będzie mógł poznać i pokochać polskie rarytasy.
Produkty marki Krupinski – Polnische Spezialitäten są już dostępne w niemieckich sieciach handlowych: Rewe, Kaufland, Edeka oraz Buenting, a w najbliższym czasie planowany jest dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku niemieckim.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach