Akcja spotu rozgrywa się w supermarkecie, gdzie bohaterki odnajdują niematerialną nić, która łączy je wszystkie: siłę kobiecej intuicji. To właśnie na tę metafizyczną więź PUMA rzuca światło w najnowszej kampanii. „Jak to się dzieje, że myślimy o sobie w tym samym momencie? Albo że podobne rzeczy przytrafiają się nam w tym samym czasie?” – słyszymy na początku spotu.
Marka nawiązuje do tego, że sytuacje, w których kobiety potrafią zrozumieć się bez słów, nie są jedynie przypadkowym zbiegiem zdarzeń, a łączącym i umacniającym doświadczeniem, za które odpowiada właśnie kobieca intuicja.
Zobacz również
To kolejny już raz, kiedy mamy przyjemność rozwijać platformę She Moves Us we współpracy z osobami, które są autorytetami dla wielu kobiet w całej Polsce – zarówno w sporcie, jak i świecie artystycznym. Jak co sezon, cieszymy się, że możemy docierać z ważnym przekazem i inspirować kobiety do sięgania po swoje i słuchania swojego wewnętrznego JA – mówi Katarzyna Węsławowicz, area head of marketing EE w PUMA.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Pomysły, a za produkcję – Moon Films. Reżyserką spotu jest Marysia Makowska, autorami sesji zdjęciowej: Jacek Kołodziejski i Ania Łoskiewicz. Postprodukcją zajął się Vein, a dźwiękiem Cafe Ole. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS MEDIA odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sukces kampanii She Moves Us
PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us już od kilku sezonów. Jej globalnymi ambasadorkami są m.in.: Dua Lipa, światowa artystka muzyki pop czy modelka Winnie Harlow. Inicjatywa ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz walki o prawa kobiet. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń. Jednym z nich jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.
Lokalna odsłona kampanii She Moves Us to kontynuacja sukcesu, jaki marka odniosła prezentując poprzedni spot w sezonie SS22. Video manifest z udziałem m.in. Manueli Gretkowskiej, został nagrodzony w konkursie KTR 4 srebrnymi mieczami w kategoriach: komunikacja – online video i copywriting oraz craft – casting i reżyseria.