Obecnie I LOVE RADIO tworzą, oprócz Polskiego Radia, także nadawcy prywatni: Grupa EUROZET, Grupa RMF i Grupa ZPR Media. Po dołączeniu Polskiego Radia porozumienie reprezentuje 179 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, których łączny udział w rynku to aż 84 proc. a tygodniowa liczba słuchaczy przekracza 24 mln osób.
fot. Materiały prasowe I LOVE RADIO
Zobacz również
– Cieszymy się, że ponownie będziemy tworzyć I LOVE RADIO i wspólnie z innymi nadawcami pokazywać zalety radia, przekonywać do jego skuteczności na podstawie najnowszych i najrzetelniejszych badań,
analiz, raportów. Mimo że na co dzień rywalizujemy z innymi nadawcami radiowymi, to jednak wspólnie działamy dla radia i na rzecz radia – podkreśla Małgorzata Cegielska, dyrektorka Agencji Reklamy Polskiego Radia.
Polskie Radio współtworzyło I LOVE RADIO od samego początku, powraca do porozumienia po czterech latach przerwy.
I LOVE RADIO powstało w 2017 roku. Od tego czasu regularnie publikuje na stronie www.iloveradio.pl najnowsze analizy i case studies reklam radiowych z Polski i ze świata, prezentuje trendy słuchalnościowe, przybliża metodologię badań słuchalności. Wśród publikacji są m.in. comiesięczne „Prasówki I LOVE RADIO” podsumowujące wszystkie wydarzenia z rynku radiowego, coroczne „Raporty RADIO” z najnowszymi danymi i trendami, podręcznik „Q&A plannera radiowego” czy Radio Mapa. Oprócz tego, co roku organizuje konkursy i akcje specjalne z okazji Polskiego Dnia Radia 11 kwietnia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing