#PolskiStrażak: nowa kampania Volvo Trucks z podziękowaniami dla polskich strażaków

#PolskiStrażak: nowa kampania Volvo Trucks z podziękowaniami dla polskich strażaków
Nowy spot Volvo Trucks został stworzony w podzięce dla polskich strażaków. Główną przyczyną stworzenia kampanii wizerunkowej związanej ze strażą pożarną były tegoroczne wydarzenia w Szwecji – czyli ogromne pożary do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.
O autorze
1 min czytania 2018-11-26

Nowa kampania wizerunkowa marki Volvo Trucks została w całości poświęcona polskim strażakom. Głównym powodem stworzenia spotu związanego ze strażą pożarną były tegoroczne pożary w Szwecji do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.

Dodatkowo, w ramach akcji w szeregach firmy Volvo Trucks ustanowiono tydzień straży pożarnej. Na facebookowym profilu marki od 21 listopada publikowane są filmy oraz zdjęcia poświęcone polskim strażakom.

Całość kampanii jest połączona z nową filozofią marki Volvo 4Poland. Jest to filozofia, w której Volvo Trucks skupiło się na tworzeniu swoich produktów specjalnie na Polski rynek.

Za realizację odpowiada studio filmowe Brown Sugar.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ze względu na ekstremalnie gorące temperatury, latem w Szwecji wprowadzono zakaz grillowania. Burger Grill wyszedł z inicjatywą „Grillsurance” – jeśli owy zakaz zostanie wznowiony, firma będzie rozdawać darmowe, grillowane burgery. Podwojony dochód marka przekaże na rzecz straży pożarnej.