Nowa kampania wizerunkowa marki Volvo Trucks została w całości poświęcona polskim strażakom. Głównym powodem stworzenia spotu związanego ze strażą pożarną były tegoroczne pożary w Szwecji do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.
Dodatkowo, w ramach akcji w szeregach firmy Volvo Trucks ustanowiono tydzień straży pożarnej. Na facebookowym profilu marki od 21 listopada publikowane są filmy oraz zdjęcia poświęcone polskim strażakom.
Zobacz również
Całość kampanii jest połączona z nową filozofią marki Volvo 4Poland. Jest to filozofia, w której Volvo Trucks skupiło się na tworzeniu swoich produktów specjalnie na Polski rynek.
Za realizację odpowiada studio filmowe Brown Sugar.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Ze względu na ekstremalnie gorące temperatury, latem w Szwecji wprowadzono zakaz grillowania. Burger Grill wyszedł z inicjatywą „Grillsurance” – jeśli owy zakaz zostanie wznowiony, firma będzie rozdawać darmowe, grillowane burgery. Podwojony dochód marka przekaże na rzecz straży pożarnej.