Nowa kampania wizerunkowa marki Volvo Trucks została w całości poświęcona polskim strażakom. Głównym powodem stworzenia spotu związanego ze strażą pożarną były tegoroczne pożary w Szwecji do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.
Dodatkowo, w ramach akcji w szeregach firmy Volvo Trucks ustanowiono tydzień straży pożarnej. Na facebookowym profilu marki od 21 listopada publikowane są filmy oraz zdjęcia poświęcone polskim strażakom.
Zobacz również
Całość kampanii jest połączona z nową filozofią marki Volvo 4Poland. Jest to filozofia, w której Volvo Trucks skupiło się na tworzeniu swoich produktów specjalnie na Polski rynek.
Za realizację odpowiada studio filmowe Brown Sugar.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Ze względu na ekstremalnie gorące temperatury, latem w Szwecji wprowadzono zakaz grillowania. Burger Grill wyszedł z inicjatywą „Grillsurance” – jeśli owy zakaz zostanie wznowiony, firma będzie rozdawać darmowe, grillowane burgery. Podwojony dochód marka przekaże na rzecz straży pożarnej.