Łowicz w nowej kampanii wyjaśnia, że ulubiona zupa pomidorowa nie dla wszystkich oznacza to samo – warto zainspirować się trzema pomysłami prezentowanymi w spocie. Przygotowywana z koncentratu, jak u mamy, tradycyjna pomidorówka, choć smaczna i sprawdzona, to nie jedyna opcja. Zupa pomidorowa może być także przygotowana z przecieru i smakuje wtedy jak z własnoręcznie przetartych latem, dojrzałych pomidorów lub może być gęsta i kremowa – w tej wersji najlepiej zrobić ją z pomidorów w puszce.
Kampania podkreśla różnorodność produktów pomidorowych Łowicz i przedstawia szerokie możliwości wykorzystania ich do przygotowania pysznych zup. Koncentrat, przecier i pomidory z puszki – po który z nich sięgnąć? Po każdy – w zależności od tego, jaki efekt chcemy uzyskać na talerzu. Bo każda pomidorowa z Łowiczem jest tak dobra, że Łoo!
Zobacz również
Start kampanii: 14.03.2016 r.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach