– Osiągnięte wyniki potwierdzają, że polscy klienci świetnie liczą i widzą oszczędności, jakie zapewnia im Allegro Smart! – mówi Francois Nuyts, prezes Allegro. – Trafiliśmy w sedno, spełniając ich oczekiwania dotyczące oszczędności czasu i pieniędzy, oferując wygodne i bezpłatne dostawy. Codziennie od 10 do 15 tysięcy nowych klientów zaczyna korzystać z Allegro Smart!, a to dopiero początek. Równolegle z dołączaniem coraz większej liczby konsumentów, coraz więcej sprzedawców bierze udział w programie. W pierwszym tygodniu sprzedający dodali blisko 4 miliony nowych ofert, aby dołączyć do 34 milionów ofert dostępnych przez Allegro Smart! – dodaje Francois Nuyts.
Klienci Allegro Smart! w pierwszym tygodniu działania programu najchętniej kupowali przedmioty codziennego użytku z popularnych kategorii, jak dom i ogród, zdrowie, uroda, żywność. Podobną popularnością cieszyła się elektronika, a za nią produkty dla dzieci, książki i multimedia, części samochodowe oraz moda.
Zobacz również
Klienci doceniają również Smart! Okazje, czyli oferty przygotowane specjalnie dla Allegro Smart! z dużymi rabatami sięgającymi nawet do 50%. Część z tych ofert została wyprzedana w bardzo krótkim czasie – oferty są stale uzupełniane.
– Bardzo się cieszę, że Allegro Smart! zyskuje na popularności w tak krótkim czasie – mówi Francois Nuyts. – Naszą misją jest ułatwienie życia Polakom i uczynienie zakupów przyjemniejszymi. Jestem przekonany, że Polacy doceniają szeroki wybór, niskie ceny i wygodę dostaw – dodaje Francois Nuyts.
Słuchaj podcastu NowyMarketing