To już kolejna kampania zrealizowana przez agencję dla tego klienta.
W ramach kampanii Ambasadorki miały za zadanie testować płyny do mycia naczyń z linii Morning Fresh, rekomendować je znajomym i wyrażać swoje opinie w mediach społecznościowych. Główny nacisk kładziony był na aktywności online, w ramach których uczestniczki zamieściły ponad 160 wpisów na forach internetowych. Całościowy zasięg kampanii online i offline wyniósł ponad 1,5 miliona konsumentów. To rekordowy zasięg, zbudowany w kampanii marketingu rekomendacji przez tak niewielką grupę Ambasadorek.
Zobacz również
Ambasadorki najchętniej pisały o wydajności płynu, poręczności opakowania, dostępnych wariantach zapachowych oraz skuteczności w zmywaniu tłustych i mocno zabrudzonych naczyń. Aż 98 proc. z nich uważa, że Morning Fresh jest bardzo dobrym lub znakomitym produktem, a blisko 70 proc. stwierdziło, że Morning Fresh jest lepszy od płynu, który stosowały do tej pory.
Kampania trwała pięć tygodni, zakończyła się pod koniec grudnia. Do udziału w akcji zaproszonych zostało 300 Ambasadorek, w wieku 25-45 lat, dla których podstawowym kryterium, przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest jakość produktu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing