Ponad 1800 klientów stowarzyszenia Yamondo

Yamondo – the Global Performance Alliance podsumowało rok 2011. Suma zarządzanych wydatków osiągnęła kwotę 275 mln euro. Liczba klientów przekracza już 1800 a pracowników agencji skupionych wokół Global Performance Alliance 800 osób.
O autorze
1 min czytania 2012-08-06

Yamondo to stowarzyszenie, które skupia 15 niezależnych agencji związanych z performance marketingiem na całym świecie. Polskim partnerem jest Agencja Lemon Sky z Grupy ADV.

Agencje stowarzyszone w Yamondo z założenia współpracują ze sobą podczas realizacji międzynarodowych działań w zakresie social media, SEM/SEO, webdesignu czy copywritingu dla największych światowych marek.  

Na spotkaniu Online Marketing Day&Night w Augsburgu świętowano 10-lecie agencji Explido, założyciela Yamondo. Z tej okazji podsumowano oficjalnie rok 2011.

– Z każdym dniem digital marketing staje się coraz bardziej złożony, a Internet sprawia, że wszelkie granice pomiędzy krajami znikają, przez co jest tak interesujący! Aby móc spełnić oczekiwania współczesnych klientów konieczna jest globalna sieć kontaktów, aby mieć silne relacje z poszczególnymi państwami – mówi Dominik Johnson, Executive Manager Global Performance Alliance. – To wspaniale, że mamy możliwość współpracy z tak wieloma ekspertami z całego świata i możemy optymalizować nasze kampanie mając globalne spojrzenie. Wszyscy partnerzy Yamondo pracują ramie w ramię, aby ustanawiać światowe standardy. Cieszę się, że Lemon Sky jest jednym z nich! – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj